Cookie Consent by Free Privacy Policy website
Navigační lišta REGISTRÁCIANavigační lišta TABLONavigační lišta ŠTATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMôŽTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Odkaz č.1005112, vložené 18.06.2017 23:41:45 Staršia spoveďNovšia spoveďHlavná stránka
Sraz zpovednice!
Kdo dorazí na sraz zpovednice, kde bude virtuální alik a génius? Podmínkou účasti mimo ochoty je:
-IQ aspoň 120
-Milion na účtu. Platit za vás nebudeme..
Blbci a supaci budou eliminovani ihned, pokud by jste o srazu zpovednice skutečně uvažovali (také mám v hlavě nastano a holou prde), tak nezoufejte! V případě nízké účasti superinteligentnich milionářů se znakem alfa bude tato akce přístupná všem! A to je dílema, které narozdil od všech vašich problémů zde řešit opravdu nemusíte! Účasti se stanete svědky něčeho velkého o čem za monitory jen sníte, tak šup na sraz....!


 Vylitý géniu Muž25  VYMAZAT

Zaslané rozhrešenia Staršia spoveďNovšia spoveďHlavná stránka
Chceš dneska urobiť dobrý skutok ? Pomôž vyššie uvedenému hriešnikovi tým, že mu dáš nejaké rozhrešenie! Môžeš mu ho poslať na e-mailovú adresu, ktorú uviedol pri spovedi, alebo napísať verejne vyplnením formulára na konci tejto stránky. A ak nechceš, aby pod tvojou prezývkou mohol vystupovať ešte niekto iný, zaregistruj si ju TU !
 
25.08.2017 07:57:39
Tak to ten sraz mohl být zajímavý. Mohla jsem si narazit bohatého ženicha a porodit mu deset malých dětiček, aby o ty miliony co nejrychleji přišel. No želbohu, musím si počkat na příští rok.
Smajlík  houkalka Žena27 Kategorie
12.08.2017 20:01:07
Ten sraz už asi byl, co? :D
 dedede
30.06.2017 02:35:15
Souhlasím s Danny. Akorát ten časd by byl lepší dřív. 17:00 mi příjde pozdě. Pokud nechcete na někoho čekat, tak to můžeme udělat v 16:00 a to už je takový pozdní čas na setkání. (I když sečteme všechny hlasy, tak průměr vychází na 16:00.
 Xik real Muž28 Kategorie
30.06.2017 00:17:49
Fakt už to zavelte, tady už nic nevymyslíte a jestli máte v plánu to rozšířit mezi lidi dva dny předem, tak asi smolík. Někteří o tom třeba do teď neví.
Tak šup, šup, zveřejňujte.
Smajlík  CrazyKidsDanny Žena69 Kategorie
29.06.2017 14:01:54
Dobrá rada - nechte už toho dohadování, autoritativně zavelte

8.7. - proč? v Praze bude Nevýrazná
17:00 - proč? řada lidí může až večer, a pochybuji, že by se někomu chtělo čekat čtyři hodiny na Fritzlanda
Na Pasece - proč? nejčastěji zmiňované místo

a co nejdříve to rozšiřte mezi lid. Něco mi říká, že po tomto pátku by mohlo dojít k určitým komunikačním problémům, a bylo by škoda ten sraz úplně pohřbít.
 kaiten Muž58 Kategorie
29.06.2017 08:04:04
Kvido99 : Tak jasně, kdyby si někdo nebyl jistej, stačí napsat komukoli mail, vzít si na něj telefon a vyřeší se to.
 Fritzland Muž42 Kategorie
29.06.2017 06:29:50
>Fritzland: Taky jsem bez navigace kdysi musel najít adresu ve Vídni nebo v Dusseldorfu. A šlo to.

Představ si introverta, který se osamocený trápí doma a jediným kontaktem se světem je mu internet. Rád by někam sel, ale do baru a na diskotéku se stydí. Šel b třeba na setkání Zpovědnice, poprvé v životě "do společnosti," ale nemá orientační smysl. Má jezdit až do Prahy, když má fobii zeptat se někoho, odkud odjíždí náhradní autobus, když bude mít metro výluku? Proto nabízím, že počkám u vlaku či autobusu a dovezu až na místo. A stejně tak zpátky. ZDARMA.

Pravděpodobně to nikdo nevyužije. Ale kdyby tato nabídka pomohla jedinému človíčkovi v jeho rozhodnutí, má to smysl.

Kromě toho nabízí doprovod i Ježek.
Smajlík  Kvido99
29.06.2017 01:10:24
Tak hlavně potvrďte jestli můžete 7 nebo případně toho 14, ať máme už počet lidí a termín.
Smajlík  Vylitý géniu
28.06.2017 23:23:10
JEŽKU?

Kdo udělá rezervaci? nebo až se bude vědět přibližný počet lidí? (Tipoval bych okolo 10?) Abychom to stihli včas a bylo místo.

Klidně přijďte později o půl či hodinu.



SHRNUTÍ:

!!!!DATUM!!!!

8.7.


!!!!MÍSTO!!!!

Na Pasece


!!!!ČAS:!!!!

15:00 (Ale lidi můžou dorazit i později, třeba v 16:00 nebo na konec prostě uděláme kompromis a dáme to od 15:30 ;) )


!!!!Aktivita!!!!

Sejdem se v hospodě Na Pasece a dáme řeč seznámíme se, podiskutujeme o ruzných tématech a pak podle nálady můžeme jít kamkoliv jinam a domluvit se můžeme i tam na místě i případně se rozdělit na nějaké skupinky. (Nemusíme spolu trávit celý den, věřím, že někdo by to ani nemusel přežít :D )


!!!!Další informace k setkání!!!!

Počasí by mělo být 28°C, místy zataženo a možné jsou i občasné přeháňky. Ale to se ještě změní, protože přepovídat počasí s takovým předstihem není vůbec přesné. A věřím, že to bude krásný slunečný den.

Odkaz a informace k hospodě:
http://napasece.cz/

Odkaz na google maps:
https://www.google.com/maps/place/Restaurace+Na+Pasece/@50.077236,14.436637,14z/data=!4m5 - 3m4!1s0x0:0x81b8f315b229d031!8m2!3d50.0742221!4d14.4347822?hl=cs -
Smajlík  Xik real Muž28 Kategorie
27.06.2017 20:45:14
Já teda doufám, že to toho 8. 7. nepadne, protože v ten den budu na 100% v Praze (i když v 15h to nestíhám). Už by chtělo, aby se to vyvěsilo.. nikdy se všichni nedokážeme jednohlasně dohodnout. :)
 Nevýrazná Žena25 Kategorie
27.06.2017 20:33:11
Majky klidně i bez rukavic - hlavně, aby dorazil ten borec, co se baví zasíráním profilů smajlíky :)
 kaiten Muž58 Kategorie
27.06.2017 20:28:20
kaiten: Já si ten sport představuju něco jako, když se domluvíme na fotbal. 10 minut se hraje, 50 minut si kopem míč mezi sebou a jenom se kecá. Ale to je fuk. Prostě to bude tak jak to je napsaný pode mnou.
Btw. Přivézt rukavice můžu i do hospody.
 Soudce Majky Muž45 Kategorie
27.06.2017 19:52:48
A napsat tam i informaci, že při jakékoliv změně pro ty, co dorazí trochu víc později hodíme informace do otázek a vzkazů pod názvem: SRAZ a tak zařídíme, že nás nikdo nebude hledat v případě změny místa, atd..
 Xik real Muž28 Kategorie
27.06.2017 19:49:00
!!!!DATUM!!!!

8.7.


!!!!MÍSTO!!!!

Na Pasece


!!!!ČAS:!!!!

15:00 (Ale lidi můžou dorazit i později, třeba v 16:00 nebo na konec prostě uděláme kompromis a dáme to od 15:30 ;) )


!!!!Aktivita!!!!

Sejdem se v hospodě Na Pasece a dáme řeč seznámíme se, podiskutujeme o ruzných tématech a pak podle nálady můžeme jít kamkoliv jinam a domluvit se můžeme i tam na místě i případně se rozdělit na nějaké skupinky. (Nemusíme spolu trávit celý den, věřím, že někdo by to ani nemusel přežít :D )


!!!!Další informace k setkání!!!!

Počasí by mělo být 28°C, místy zataženo a možné jsou i občasné přeháňky. Ale to se ještě změní, protože přepovídat počasí s takovým předstihem není vůbec přesné. A věřím, že to bude krásný slunečný den.

Odkaz a informace k hospodě:
http://napasece.cz/

Odkaz na google maps:
https://www.google.com/maps/place/Restaurace+Na+Pasece/@50.077236,14.436637,14z/data=!4m5 - 3m4!1s0x0:0x81b8f315b229d031!8m2!3d50.0742221!4d14.4347822?hl=cs -
Smajlík  Xik real Muž28 Kategorie
27.06.2017 19:32:14
Nesedět na zadku neznamená nutně sportovat. znamená to jen dělat cokoliv krom sezení na zadku.

Není nezbytně nutné hřiště, myslím že stačí jakýkoliv travnatý plácek. Tohlke byla ale iniciativa CKD. Já jen navrhl místo, kde je možné vymyslet cokoliv přímo na místě a moc se na to nepřipravovat.
 Ježek second edition Muž35 Kategorie
27.06.2017 19:10:15
Okay, tak kdybych to organizoval, nechal bych hospodu spíš na podvečer, protože nějaké to pivko se asi vypije, a začínat s pitím ve tři je přeci jen brzo.

Pokud by fakt někdo chtěl sportovat, odpoledne je k tomu ideální - žádné extra horko být nemá. Mimochodem podle předpovědi http://www.accuweather.com/en/cz/prague/125594/daily-weather-forecast/125594?day=12 by mělo den před tím pršet, den poté pršet, a tak kdo ví, jestli nebude pršet i v tu sobotu.

Ale popravdě - stejně moc netuším, co tím sportem bylo zamýšleno. Uměl bych si představit maximálně tak kulečník nebo bowling (nehraju ani jedno), ale štafetu na 10 x 500 m už moc ne :) Jo - možná ještě tak box...
 kaiten Muž58 Kategorie
27.06.2017 18:50:35
Ježek second edition : Nemůžu dřív jak v sedm, celý léto makám. Ale jestli předtím s CKD (pokud vůbec dorazí) seženeš lidi na sport, tak to pro vás bude fajn. Ale netuším jak chcete v Praze zajistit hřiště a ještě se dokázat domluvit :)
Opět myslím, že bude úspěch, když se podaří knajpa v deseti lidech.
 Fritzland Muž42 Kategorie
27.06.2017 18:46:45
Mně je do toho blbé kecat, hned ze tří důvodů. U mě je prostě víceméně nereálný být tam ve 3 hodiny, a to ani nemluvím o tom, že když nám do příští středy nedorazí zboží, tak pátek, sobota a neděle nespím, takže bych nedorazil. Navíc sem chodím půl roku, takže zas vstát a říct, takhle to bude, to taky nemůžu. :)

Nakonec bych to teda nechal na hlasu lidu. 8.7. v hospodě Na Pasece, v 15:00, s tím, že budou další srazy a už někde venku... :D Protože jak psal Fritzland, vymyslet nějakej program se mi už teď zdá nereálný. Ještě k tomu, když většina lidí ani pořádně nezná Prahu.
Takže stejně jedinej Ježek může něco vymýšlet.
 Soudce Majky Muž45 Kategorie
27.06.2017 18:43:34
Takže poslední možnost zasáhnout - vyhrává Paseka?

Teď jen jestli dříve (15h) aby byl čas se třeba za hodinu přesunout na nějaké jiné místo/sportoviště pokud tomu bude nakloněná atmosféra a nebo později s tím že cokoliv krom sezení na zadku odpadá? Doufal jsem že se podaří s CKD domluvit nějaký méně pasivní program.
 Ježek second edition Muž35 Kategorie
27.06.2017 15:45:48
Fritz:
Smajlík  kaiten Muž58 Kategorie
27.06.2017 15:40:34
kaiten : Myslím, že dohodnout sraz je možný pouze formou něco mezi fašismem a diktátorstvím :)
 Fritzland Muž42 Kategorie
27.06.2017 15:37:35
asdg554: Přijdeš? Ne? Hm, tak se do toho neser, jo?

Ježek: já o demokracii nic nevím, stává se ze mne autoritář :)
 kaiten Muž58 Kategorie
27.06.2017 15:34:36
Týjo, koukám, jak to tady žije...

Hele, na rovinu - já původně myslel, že to hlasování, hotline po telefonu, sběr účastníků, rozpis dopravy, simultánní srazy a podobně je jen recesistický vtip. My tady sice jsme asi trochu magoři, ale myslím, že blbí tak úplně nejsme :)

Nechci do toho kecat, protože ani nevím, jestli dorazím, ale myslím si, že by bylo nejlepší vyhlásit nějaký konkrétní termín a místo, kdo se přidá - fajn, kdo nebude moct - může sraz uspořádat příště někde jinde.

Rozhodně by bylo dobré alespoň tušit, kolik se sejde lidí, aby se mohl zarezervovat prostor.
 kaiten Muž58 Kategorie
27.06.2017 15:30:12
Ježek second edition : Na nějaký oficiality jsem malej pán na ZP :) Já jen můžu říct, že 8.7. můžu na sedmou dorazit Na Paseku a někdo se může přidat. Když pudeš ty, už jsem dva a myslím, že dalších třebas 10 lidí se ještě najde. Ale nějaká monster akce mi přijde nereálná.
 Fritzland Muž42 Kategorie
27.06.2017 15:20:49
Mám tedy tuhle verzi předat Pajkovi? Rád bych to večer pořešil.
 Ježek second edition Muž35 Kategorie
27.06.2017 15:08:57
Proč vymejšlet složitosti ?
8.7. Na Pasece. Možná bych polemizoval ohledně hodiny - 15 h je dost brzo.
Je jasný, že půlka lidí nebude moct, ale jindy by zas nemohla druhá půlka, nemůžete naverbovat všechny. Dle mě, i když se sejde 10 lidí tak to bude úspěch.

Kvido99 : Jakýkoli sbírání je zbytečný. Když mi bylo 18 jezdil jsem po celý republice stopem a všechno vždy dohledal, vyčetl v papírovejch mapách, doptal se. Dnes jsou ovšem mapy.cz a k tomu má každej chytrej telefon s navigací, idos ... orientace je nesrovnatelně snadnější. Nemyslím, že by místní lidi byli nějaký retardi. Když se dohodne místo, každej dorazí v pohodě sám, nevidím v tom problém.
 Fritzland Muž42 Kategorie
27.06.2017 13:10:05
Děkuji za to, že na mou maličkost myslíte a to v tom nejlepším, ale .... jak jsem psala už do osobní zprávy CrazyKidsDanny, vyhovuje mi má anonymita a na děti se jen s menším či větším úspěchem vymlouvám. Tudíž, stadione, děkuji též za ohleduplnost, ale ikdyby byl sraz u nás na návsi - vynechám. Ještě jednou děkuji za pozvání. Užijte si sraz a seznamujte se.
 Hodislava Žena50 Kategorie
27.06.2017 12:12:59
>asdg.... Anonym
Vylitej něco vymyslel a další většinou registrovaní Zpověďníci mu pomáhají v realizaci (xikk, soudce...) Ježek má koule na to, aby dohoda někam směřovala, když akce má být za 10 dní. Je pravděpodobné, že něco nevyjde, bude nějaký problém. Pak mu budeme svorně nadávat. Přitom k tomu přijde jako slepej k houslím. A bude litovat, že se angažoval. Pro dobrotu na žebrotu. Já bych na jeho místě jel na Lhotu a měl vtom vedru Havaj...

>Vylitej: platí, že bude zřízen informační mail a telefonická hot line pro podporu bloudících. A já budu kmitat mezi pražskými vlakovými a autobusovými nádražími, abych vás posbíral. Není problém se několikrát otočit. Vše je v dojezdu max 6 km.
 Kvido99
27.06.2017 08:23:54
>Vylitý géniu
Tak znova - sepište si to a pak nebude problém to vyvěsit. Je ale třeba udělat hned - termín se blíží.
 Ježek second edition Muž35 Kategorie
27.06.2017 03:24:54
Zde diskuze kolem srazu potřebuji automaticky refresh..
jinak z nadšení to brzo upada do stejného problému a tím je konkrétní domluva, tedy ať jsou všechny tři návrhy platné....

Ježek second editon: Vím, že to nechceš oficiálně domlouvat, ale já to reálně vidím tak, že možnosti jsou 2 konečné týdenní návrhy, mezi Ct - Pá po sobě + reklama.(tzn. stále dělat tři simultalni srazy v Praze, přičemž ve ct 12.7 a pa 13.7 bude jasná filtrace a buď lidé zůstanou u návrhu nebo se přidáji k další skupině).
Ale to by bylo nutné napsat pro hlavní autobusové a vlakové nádraží časy odjezdu od XX:XX do XX:XX na místo. Tedy podle plánovaného času na místě v rozmezí dvou- tři hodin podle toho jak to pojede lidem z místa bydliště poté co tam dojedu. A časy odjezdu z místa. Tedy najít spoje v Praze k místu a dát pevne datum a návrhy tvůrce . Já se pod to klidně podepisu a napíši předmluvu a budu se podílet na banneru, ale takto "jistě" to nedokáží zformulovat a realizovat myšlenku organizace bez pomoci v tomto smyslu (jinak to vidím jako neúčinné)...
 Vylitý géniu
26.06.2017 12:32:33
>Xik real
Přizpůsobím se většině.


>asdg554
Neprosazuju - sděluju svůj názor protože můžu a chci. Stejně jako jsi to udělal ty teď. Hlasování je orientační pro zjištění názoru, nikoliv rozhodující. Nejde o demokratickou volbu. Pokud to nechápeš, tak se zkus zeptat Kaitena, myslím že by ti to uměl velice pěkně vysvětlit.

Pokyn neznamená rozkaz, to si pleteš. Pokyn může být znamení pro spuštění něčeho, na čem jsme se domluvili. Neříká nic o nadřízenosti a podřízenosti.

S těmi "samičkami" - jestli na ně potřebuješ dělat extra dojem svými výkřiky tak prosím, já tu potřebu nemám. Byl by to ale roztomile trapný pokus kdyby ses mi něco takového zkusil povědět do očí. Tam pak můžeš přes "samičkami" frajeřit a ukázat jaká jsi "alfa" když už máš rád tento slovník. :) Oba ale víme jak tyhle pokusy dopadají že?
 Ježek second edition Muž35 Kategorie
26.06.2017 01:21:40
↓↓↓ SHRNUTÍ ↓↓↓
 Xik real Muž28 Kategorie
26.06.2017 01:19:11
!!!!DATUM!!!!

8.7.


!!!!MÍSTO!!!!

Na Pasece


!!!!ČAS:!!!!

15:00


!!!!Aktivita!!!!

Sejdem se v hospodě Na Pasece a dáme řeč seznámíme se, podiskutujeme o ruzných tématech a pak podle nálady můžeme jít kamkoliv jinam a domluvit se můžeme i tam na místě i případně se rozdělit na nějaké skupinky. (Nemusíme spolu trávit celý den, věřím, že někdo by to ani nemusel přežít :D )


!!!!Další informace k setkání!!!!

Počasí by mělo být 28°C, místy zataženo a možné jsou i občasné přeháňky. Ale to se ještě změní, protože přepovídat počasí s takovým předstihem není vůbec přesné. A věřím, že to bude krásný slunečný den.

Odkaz a informace k hospodě:
http://napasece.cz/

Odkaz na google maps:
https://www.google.com/maps/place/Restaurace+Na+Pasece/@50.077236,14.436637,14z/data=!4m5! - 3m4!1s0x0:0x81b8f315b229d031!8m2!3d50.0742221!4d14.4347822?hl=cs -
 Xik real Muž28 Kategorie
25.06.2017 18:05:11
Ježku, přestaň si hrát, že ti to tady patří - Pajk čeká na můj pokyn, co to je tvl? Jako beru, že samičky na to letí, ale jsi jen 2nd.

Stejně co furt prosazuješ to svoje pole, když většin lidí hlasovala pro Rumunskou?
 asdg554
25.06.2017 05:46:49
>Kvido99
- S výběrem informací se počítá, chci pak založit nový thread.
- S daty také moc hýbat nejde vím o více lidech, kteří nemohou před nebo po a které by stálo za to tam mít.
- Sportovní aktivity v těch se rýpat nebudu Doporučil bych aby se styčným důstojníkem přes sport stala CKD. Od toho by pak bylo vhodné stanovil začátek jednotlivých částí.
- Dopoledne na to dlabu.
 Ježek second edition Muž35 Kategorie
24.06.2017 21:15:23
>Ježek second edition
Jakmile se to zvýrazní na hlavní straně, ozve se mrak lidí, kteří o tom nevěděli, netušili a termín nebude vyhovovat, protože 1) budou prázdniny 2) 5. a 6. jsou svátky 3) nebude dost teplo / bude moc zima...

Proto prosím Ty nebo někdo jiný, kdo má pod čepicí (ne naváto), vyberte ze stovek příspěvků pod námi ty podstatné informace a určete místo, datum a čas, ať se někam hneme. Tomu sportu bych se já osobně tolik nepodřizoval. Ne proto, že vůbec nesportuji (vlastně jsem línej jako vepř), ale proto, že jsme zatím banda neznámých nekoordinovaných jedinců a zorganizovat vše tak, aby se všichni sportuchtiví sešli včas na konkrétním místě a pustili se hned do akce, je pro amatéry v podstatě nemožné. I když jsou teď dny hodně dlouhé, přesto je v 10 večer tma. Když se sejde parta lidí, kteří si padnou do oka a budou mít chuť společně v něčem pokračovat, jistě se domluví. Ale tohle je zatím opravdu jen oťukávačka.

Čest Vylitýmu...
 Kvido99
24.06.2017 20:36:32
Nežádoucí - dopoledne? Může být, vůbec mě to nenapadlo :) A co se dopoledne dělá? A kde se obědvá?
Ovšem pro přespolní je dopolední sraz určitá bariéra. Natož pro sovy
 #tekíla# Žena35 Kategorie
24.06.2017 20:14:08
Působí na mě docela komicky řešit jmenovky jakýmkoli způsobem... jak kdyby se mělo sejít 30 lidí, kteří se předtím nikdy neviděli. A začít až v podvečer... srazy mi vždycky připadaly lepší už od toho dopoledne.
 Nežádoucí Muž19 Kategorie
24.06.2017 17:20:19
>Kvido99
Pajk je připravený dát na hlavní stránku zvýrazněný odkaz jakmile ho o to požádám. psal jsem to několikrát, jsem předtím chtěl mít jasno v hlavních bodech aby se to pak nerozmělňovalo, ale probíhalo stylem přijedu/nepřijedu, případně přijedu za takových podmínek, potřebuju doprovod/nepotřebuju.

Takže jakmile se odsouhlasí základní plán a program, dám Pajkovi pokyn. Pak budeme kdyžtak dolaďovat, ale hlavní musí být jasné.
 Ježek second edition Muž35 Kategorie
24.06.2017 16:47:56
Třikrát denně odkaz refreshuji a monitoruji. Ale při mailové komunikaci s ostatními zpovědníky se ukazuje, že o akci skoro nikdo neví.

Jak dopadla snaha o inzerci na úvodní stránce? Placený vzkaz se umístí prostřednictvím DMS? Z účtu mi to půjde až po neděli...
Smajlík  Kvido99
24.06.2017 15:55:54
!!!!!!!!!!!!! Tak co se domluvit na termínu? SOBOTA 8.7. by vyhovovala? !!!!!!!!!!!!!!!!!!

----> Co se třeba sejít U ČECHŮ (www.ucechu.cz - ježkův návrh), třeba ve ČTYŘI? Nebo pozděj? S tím, že sportovně založení zájemci by se sešli předtím a vyblbli na řepské stepi? A večer pokračovat ohýnkem tamtéž??

___________________________________________________________________










Dřevo a suroviny na opíkání by se pořešily lokálně. Prostě na rožeň napíchnem to největší prase. Nebo svini. Nedívejte se na mě. Nebo někdo nudně skočí do kaufu.

Zpátky do centra tramvaj. A případně v centru před začátkem sraz pro mimopražské s domorodcem. Nebo bez. Společně se bloudí líp.


Prosím všecky účastníky diskuze (a samozřejmě i další zájemce) o komentář. Ať už "jo, může být" až po "spíš ne" a "rozhodně ne". A hlavně vás, kterým to nesedí, prosím o připsání proč a za jakých podmínek byste se účastnili. Je to návrh, abysme se trochu odpíchli a posunuli.



Vytrvalých, co dočetli až sem, se ptám - nemám to náhodou prdnout do nové diskuze? Kdo ví, jestli ještě tenhle vzkaz někdo hlídá a čte...
 #tekíla# Žena35 Kategorie
24.06.2017 13:33:06
Kolem jezdí noční tramvaj každých deset minut (linka 98 a 99, z druhé strany pak linka 97), do půlnoci jezdí normální doprava takže v tom problém nevidím. Od Anděla je to 13 minut, tak jakých 40min do centra?

Chci vidět jak ve vámi navrhovaných lokalitách rozděláváte oheň a jestli jsou tam už nějak připravené věci na sportovní aktivity. Ale pokud si to odhlasujete tak OK. Sportovat se nechystám, takže by se mě pak týkala jen ta pokecová část. Tady by šlo obojí současně.
 Ježek second edition Muž35 Kategorie
23.06.2017 01:33:04
Na Vyšehrad to mám pěšky 5 minut z domova.
Na Folimanku 7
Na Albertov 10
Na Grébovku 15

kaiten volí cestu nejmenšího odporu
 kaiten Muž58 Kategorie
23.06.2017 00:29:18
Tak ale Řepy jsou dalších 40min od centra... A nevím, jak to tam máte s noční dopravou. Upřímě bych nic neměl proti Řepím, ale stejně bych asi preferoval centrum, jako třeba i ten I.P.Pavlova. U baru Albertov je zase celkem rozlehlý park pod nuselským mostem, Grebovka, který je v docházkové vzdálenosti asi 200m od baru albertov. Nebo bychom mohli rovnou na vyšehrad Tam je to hezký místo samo o sobě. :)
 Xik real Muž28 Kategorie
22.06.2017 22:36:41
Za mě taky.
Smajlík  Soudce Majky Muž45 Kategorie
22.06.2017 21:04:26
Podle mě to zní suprově :)).
Smajlík  CrazyKidsDanny Žena69 Kategorie
22.06.2017 20:18:45
Důležité - přečíst celé:

Zrovna na té řepské stepi místo na sport je a to přímo ideální! V těsné blízkosti je cituji:

"Areál s řadou herních a cvičících prvků zaujme nejen vaše děti. Ti jistě ocení kličkovací kůly, lanovou dráhu s hrazdami, prolézačky, kladinu na pružině nebo klády s lezeckými chyty a parabolické ucho. Ostatní by si neměli nechat ujít pohled na město z 9 metrů vysoké http://rozhledny.webzdarma.cz/repy.htm

Také je tam areál BMX, což je v podstatě terénní dráha na kola, ale kdo ví co kdo dokáže vymyslet za využití? :) Pokud se tam zrovna něco nekoná, tak je veřejně dostupný (dírou v plotě, ale nikdo by nás nevyhnal). Je tam i malá tribuna, je tam kousek i venkovní "posilovna" (taková ta parková) a altán. Přímo vedle ohniště je travnaté plocha, sem tam stromy, takže není nutné se smažit přímo na slunci. Je tam prostě všechno. Není problém tam vymyslet program na celé odpoledne.

Pokud by byl zájem mohl bych tam v neděli nebo příští týden zajít a natočit krátké video/fotky jak to tam vypadá pro lepší představu. Zatím alespoň odkaz na fotomapu s vyznačenými body v okolí

https://mapy.cz/s/1LSlq


V docházkové vzdálenosti (ne úplně u nosu) jsem vyšťoural krom nesympatických a/nebo nesmyslně drahých restaurací tři podniky, kam by se dalo zajít.


U mě jednoznačně vede restaurace U Čechů, kde to znám a líbí se mi tam. Ceny rozumné, dobré posezení jak na pivko, tak na jídlo. Už jsem se tam účastnil řady různých setkání. Zásadní nevýhoda je, že je ze všech nejdál a pokud by se šlo od ohně tam tak by to bylo do kopce. Ale kdybychom se sešli nejprve tam a pak se šlo odtud k ohni a na sport, tak by to bylo hezky z kopce kolem rozhledny, kolem sportoviště a také by se cestou dal omrknout ten BMX areál kdyby někoho napadlo jak ho využít :) Přímo před hospůdkou je zastávka autobusu. V sobotu tam bývá narváno, rezervace by byla nutná. Možno sedět venku i uvnitř. Zavírají v 11.

http://www.ucechu.cz/



O něco blíž je Hotel Starý Pivovar, jen nemám tušáka jak jsou na tom s cenami. venkovní posezení nevypadá špatně kdyby se ty stoly scukly k sobě

http://www.hotelstarypivovar.cz/restaurace/



Nakonec jsem pak našel nonstop pivnici Bílý beránek. Nikdy jsem tam nebyl, na netu jsem našel jen tohle:

Čepujeme smíchovskou desítku a jedenáctku,která je dle mínění, vyhlášená v širokém okolí a to díky vysoké výtoči a kvalitnímu chlazení. K zakousnutí ke kvalitnímu pivu, nabízíme nakládaný hermelín, utopence a zavináče. Na LCD televizích můžete sledovat sportovní přenosy. Rozptýlení si můžete najít u stolního fotbálku, šipek, můžete si pustit muziku z našeho jukeboxu a nebo zkusit štěstí u výherních automatů. Často pořádáme o víkendech posezení s živou muzikou a nebo s obsluhou nahoře bez. Těšíme se na Vaší návštěvu, prostě přijďte pobejt!

https://www.zomato.com/cs/praha/b%C3%ADl%C3%BD-ber%C3%A1nek-%C5%99epy-praha-6
 Ježek second edition Muž35 Kategorie
22.06.2017 11:27:44
CrazyKidsDanny: Asi jo, jen najít v tý Praze stověžatý někde poblíž hospody zelenej plácek. Aby to nebylo moc náročný na dopravu a byli furt všichni tak nějak pohromadě. :) Prostě, aby z toho nakonec nebyly dva srazy. :)
 Soudce Majky Muž45 Kategorie
22.06.2017 07:51:14
S jmenovkama je jednoduché řešení. Stačí koupit v papírnictví vhodný počet a na místě pak fixou napsat na jmenovku přezdívku. Jednou sem viděl i pohé samolepky. Chvíli to na oblečení vydrží a lépe se s tím sportuje..
 MS-fanousek Muž50 Kategorie
22.06.2017 01:34:33
Soudce Majky, to mě už taky napadlo, psala jsem to komusi do profilu :). Ono byl by problém vzít deky, pivka, badminton, frisbee, míč, další věci a plácnout s sebou třeba do parku?
Kdo bude chtít, může sedět a čumět a kdo bude chtít, může něco zahrát a pak můžeme jít do hospody nebo tak. :))
Smajlík  CrazyKidsDanny Žena69 Kategorie
22.06.2017 00:10:20
Vylitý: jen jsem chtěl upozornit za určitou redundantnost jedné anketní otázky

Soudce Majky: zeptej se nějakého admina, já do blokací bohužel nevidím. Vlastně bohudík. Není možné, že používáš sdílenou adresu třeba od T-mobile? S tím u něj bojuji neustále také.
 kaiten Muž58 Kategorie
21.06.2017 23:47:18
kaiten: Tak se vymyslí sportovní aktivita u táboráku... :) Třeba badminton, frisbee, fotbal atp. Ty moje statistiky ber s rezervou, jsem to potřeboval rychle udělat...
Radši mi vysvětli, proč mám permanentní ban. :D To se tak večer vrátím domů, chci se na mobilu kouknout co se děje se srazem a zjistím, že mám ban a ani nemůžu zaplatit expresní odblokování. Kde se rozdávaj unbany? Já nic neproved!

CrazyKidsDanny: Až uvidíš dementa s červenočernýma hodinkama, tak mi to plácni na čelo.
 Soudce Majky Muž45 Kategorie
21.06.2017 23:24:13
Kaiten: Já vidím ve statistikách, že vede hospoda, ne? Ona není tak otázka "co budeme dělat", ale za jakých podmínek se zúčastníme a na kolik bude problematické se podřídit (rovnou na to říkám, že o tom mluvím i kdyby vedl táborák). Osobně mi jako "úlet" přijde, až bude někdo běhat v Praze půl maraton, další bude taborit a další bude v hospodě..("ať už vyhraje kdokoliv")
Smajlík  Vylitý géniu
21.06.2017 23:12:37
Koukal jsem na to hlasování... co budete dělat, až jako "co budeme dělat" vyhraje sportovní akce s Danny, a jako místo konání Řepská step?
 kaiten Muž58 Kategorie
21.06.2017 20:45:50
Ježku, nehroť to tak.
Lidi, s těma jmenovkama to nehroťte, času dost.
A kdo by byl hyperaktivní, může info do mailu.

A když to nevyjde, vezmu fixy a napíšu to dotyčnému na čelo.
Smajlík  CrazyKidsDanny Žena69 Kategorie
21.06.2017 20:33:57
ČKD: vyjdeme Hodislavě vstříc a další sraz pak bude u ní :)
 stadion Muž37 Kategorie
21.06.2017 18:59:45
CKD se nabídla, že vyrobí primitivní jmenovky s přezdívkou a jménem (pochopitelně bez příjmení). Je tu někdo, kdo třeba nechce aby se vědělo ani jeho jméno? Jména prosím hlaste Danny ať v tom má bordel v dostatečném předstihu :D

Pokud už k tomu nikdo nic konstruktivního nemá, pak bych zítra nebo pozítří požádal Pajka o oficiální vyvěšení. Vlastně ne - ještě se nedořešilo jak s tím vícefázovým srazem a jak to skloubit. Takže až pak.
 Ježek second edition Muž35 Kategorie
21.06.2017 13:13:59
No nechám to na vás, já a organizace..no, dejme tomu, že jsem ráda, že si zvládnutí zorganizovat ponožky v šuplíku.
Dovolila jsem si už upozornit Hodislavu, i když možná nepřijde, protože má děti a tak, protože si myslím, že ona by tam byla skvělá posila.
Smajlík  CrazyKidsDanny Žena69 Kategorie
21.06.2017 12:49:40
>CKD
Však jsem psal že mám domluveno s Pajkem že hodí nějakou upoutávku na hlavní stránku, čeká jen na můj pokyn, ale nejprve jsem chtěl abychom se tu domluvili. Některé lidi co sem chodí méně nebo by to mohli přehlédnout upozorním i osobně. Třeba Texa - chodí sem občas jako neregistrovaná a vím že by jí to potěšilo. Pamatujete si na ní někdo?

Pokud víte o někom, kdo by se chtěl účastnit a mohl to přehlédnout, tak po zveřejnění oficiální diskuse také můžete dát vědět.
 Ježek second edition Muž35 Kategorie
21.06.2017 12:39:31
Heledte, dnes bych hodila odkaz do nějaké zpovědi na stránku, ať se vyjádří tu/tam a pak už smolík a uzavřeno?? Možná bych ještě napsala lidem, kteří jsou zde aktivní a třeba si to tohoto jen nevšimli, protože třeba Angelus Lapsus o tom taky nevěděl :)).
 CrazyKidsDanny Žena69 Kategorie
21.06.2017 11:58:06
Ježek second editon: Pokud lidé potvrdí účast, asi bych se už priklanel pouze k pobidce pro ostatní. Přece jen už podle diskuze je zřejmé, že dohodnout je vše na dlouho a tudíž bych do toho "nezanasel další zmatky"...
 Vylitý géniu
21.06.2017 10:43:31
To samozřejmě pomůže. Otázka je jestli se nejprve shodnout zde a pak to prezentovat stylem "ber nebo nech být" a nebo do toho ještě nechat kecat další lidi ve smyslu že by se to hlasování ještě neuzavřelo.
 Ježek second edition Muž35 Kategorie
20.06.2017 21:56:05
Vylitý - tak ono věci dost napomůže, když se založí spešl srazový odkaz na hl. stránce jak u 10let srazu vč. seznamu účastníků a otevřené diskuze.

kaiten - pšššt, autokratický despoto! dobře to dopadne
 #tekíla# Žena35 Kategorie
20.06.2017 21:10:34
...tohle nedopadne dobře, zavání to demokracií :(
 kaiten Muž58 Kategorie
20.06.2017 20:49:18
Btw: Ve třetí fázi by pak byla popsána kompletní schémata a mohl by být zajištěn banner kam by během posledního týdne uživatele psali urgentní informace, aby byla zajištěna flexibilita a nemuseli vlákno hledat v historii...
Smajlík  Vylitý géniu
20.06.2017 20:41:16
PŘEDSHRNUTi:
Vypadá to, že víceméně už byly hrubé návrhy rečeny a data z průzkumu máme také. Bylo by dobré kdyby někdo udělal shrnutí, kde budou statistické výsledky a konkrétní výzva už s konkrétním datem - tedy aby se hlasující přihlásili a byla ještě výzva pro případné ostatní uchazeče (v této fázi už by to mělo být dostačující). A
také aby potvrzení účastníci připsali místa příjezdu vlakem nebo autobusem, aby uživatele pokud možno dorazili do místa ve více lidech (zpět už to bude pro každého značně jednoduší).
Smajlík  Vylitý géniu
20.06.2017 19:41:16
Vylitý géniu: vystopuj páteřní síť od Sitelu
 MS-fanousek Muž50 Kategorie
20.06.2017 18:33:46
MS-fanousek: Btw když už se vydám do té Prahy nevíš kde je tam páteřní síť? Že bych se rovnou při cestě podíval odkud to tím kabelem léta :-D
 Vylitý géniu
20.06.2017 18:23:59
Kaiten: Právě, operátorům se s 4G nedá věřit...

MS-fanousek: Právě že tomu nerozumím.A to ještě je Glosa a Galileo, i když princip bude asi stejný. Takže asi zvolím netechnologicke řešení ve formě dotazů, ovšem otázkou je jaké informace pak ke mě doputuji... :))
 Vylitý géniu
20.06.2017 18:07:17
Vylitý géniu: ty jako fakt věříš navigaci? Vždyť nevíš, jak ty pakety letí od satelitu, a jak s ez nich určí poloha a jak se to pak vykreslí a to už vůbec nemluvím o tom, jak se dělají mapy.
 MS-fanousek Muž50 Kategorie
20.06.2017 18:01:07
...4G v Praze? Tady zatím stále ještě roznášejí pakety poštovní holubi :(
 kaiten Muž58 Kategorie
20.06.2017 17:48:50
Tak koukám, že z Holešovic to mám do hospody přes 5 km, tak to abych vyrazil už v poledne a doufal, že v Praze funguje 4G na mapy... :))
 Vylitý géniu
20.06.2017 17:44:45
Piva si můžete koupit i do parku v plechovkách či lahvích ;)
 Xik real Muž28 Kategorie
20.06.2017 17:12:16
Uděláme to stylem ententyky? Někdo pražskej by mohl.
Smajlík  CrazyKidsDanny Žena69 Kategorie
20.06.2017 17:10:26
Však bude nová diskuse jakmile se tady na něčem alespoň nahrubo domluvíme, tak někdo založí novou se stručnou rekapitulací a na ní se pak pověsí oficiální odkaz aby se nikdo nemusel probírat tím bordelem tady od začátku. Nedlouho před začátkem akce bnych to ještě jednou zrekapituloval.

Ano schválně píšu někdo a ne já, protože jsem minule řekl, že já už oficiálně nic organizovat nebudu, minimálně ne teď. Klidně pomůžu, ale nepodepíšu se pod to. Takže se domluvíme kdo tu novou diskusi pak na pokyn založí.
 Ježek second edition Muž35 Kategorie
20.06.2017 16:31:32
Ježek - ne ne! :-o tak se Pajkovi veřejně omlouvám za to, jak jsem mu křivdila - za nedůvěru a pochybnosti. a ať zdraví slouží.

Mezitím souhlas s MS-fan návrhem ohledně fresh zpovědí/diskuzí
Smajlík  #tekíla# Žena35 Kategorie
20.06.2017 16:16:49
Pajk reaguje - odkaz bude jak mu dám vědět a když zdraví dovolí možná že přijde i kouzelník :)
 Ježek second edition Muž35 Kategorie
20.06.2017 15:43:40
Placené odkazy jsou na prd. Lepší bude každý den založit zpověď-diskusi s rekapitulací stavu
 MS-fanousek Muž50 Kategorie
20.06.2017 15:40:50
Ježek - to mě normálně dojímá:) nejen celá iniciativa zezdola, ale i ochota suplovat nefunkční podporu a nedostatečné technické zázemí zasláním placeného vzkazu... to je správný srdcařský přístup, admine!
Smajlík  #tekíla# Žena35 Kategorie
20.06.2017 15:40:49
Pro ty co si nevšimli dole je HLASOVÁNÍ.
 Xik real Muž28 Kategorie
20.06.2017 15:20:37
Mail Pajkovi odeslán v tom smyslu, že se tu během dvou tří dnů domluvíme v hrubých rysech co a jak a teprve pak to bude zralé k všeobecné prezentaci. tak aby mi dal vědět jestli bude schopen dát pak na hlavní stránku nějaký zvýrazněný odkaz.

V případě že by nereagoval je tu nouzově možnost placeného vzkazu nahoře na hlavní stránce, ale nevím kolik lidí to čte.
 Ježek second edition Muž35 Kategorie
20.06.2017 15:07:04
Zkusím to s Pajkem domluvit, ale obávám se že než se ozve... Rád tě vyzvednu Tekí :)
 Ježek second edition Muž35 Kategorie
20.06.2017 15:02:59
Ježek - nebo domluv s Pajkem, ať to hodí viditelně do odkazů vpravo jako když se pořádal desetiletý sraz.... i když... možná bude rychlejší napsat každému uživateli zvlášť do profilu:) navíc odkaz mi přijde zbytečný - komu by se chtělo probírat dvousetpříspěvkovým balastem? spíš až se k něčemu jakž takž doberem, chtělo by to hodit nový vzkaz s aktuálním infem. ale jo, připomenout to na titulce ničemu neuškodí

jinak mně by bodlo vyzvednutí na hlaváku
 #tekíla# Žena35 Kategorie
20.06.2017 14:51:25
Klidně bych fotil, jen mám šrot foťák, tak bych se obával zejména večerních fotek.
 Ježek second edition Muž35 Kategorie
20.06.2017 14:50:06
Možná by neuškodilo hodit odkaz na tito diskusi znovu na titulku aby se mohli přidat ti, kterým to buď uniklo, a nebo to po prvotním přečtení vyhodnotili jako volovinu.
 Ježek second edition Muž35 Kategorie
20.06.2017 14:49:18
Já se určitě fotit nebudu, páč bych pokazil estetičnost fotky!
Smajlík  dohloubky Muž20 Kategorie
20.06.2017 14:47:31
Pokud by někdo měl potřebu být vyzvednut (chápu že někomu se místní MHD může zdát komplikovaná) tak dejte vědět. A pište automaticky kde ať to nemusím lovit.
 Ježek second edition Muž35 Kategorie
20.06.2017 14:43:08
majky - dobrý nápad!

vylitý - souhlas.


pokud posezení, tak zahrádka je v tomto počasí asi samozřejmostí, že?
 #tekíla# Žena35 Kategorie
20.06.2017 14:25:21
Tekila: Souhlasím, proto celou dobu nejprve preferuji poznávací sraz typu posezení někde. On třeba táborák později je samozřejmě pro Prazaky mnohem přijatelnější než pro lidi z jiné části republiky. Stejně tak vidím výhodu v tom, že nasednu na dopravní spoj a pokud se mi to nebude zamlouvat chvilku posedím dám si dvě piva a pojedu domu. U sportovní akce v dřívějších hodinách vidím riziko v tom, že pokud "si to nesedne" budu muset čekat do večerních hodin a cesta tam a zpět je nelogické a tudíž bych nepoznal všechny účastníky nebo neměl možnost se odpojit dříve.

Co se týče té fotodokumentace, tak samozřejmě se domluvit jistě dá. Prvně mě napadlo, že by to byla škoda nezaznamenat, na druhou stranu je to jistě dobrá poznámka a možná by bylo lepší nechat v době chytrých telefonů případne fotky a selfie na osobních záznamech po domluvě, neboť nelze nikomu věřit a je otázka aby se uživatele ke svým fotografiím dostali popřípadě někdo je neprezenroval bez jejich vědomí. Já kupříkladu fotím kde co, ale nikdy to nezverejnuji a mám to pouze pro osobní potřebu jako svoji vzpomínku.
 Vylitý géniu
20.06.2017 14:13:45
!!!!!!ANKETY!!!!!!IMPORTANT MESSAGE!!!!!!!

Ok, tak aby v tom nebyl takovej bordel. Můžete HLASOVAT. Všechny další návrhy, místa nebo co jsem zapomněl apod. mi pište, budu to tam doplňovat.

???? DATUM ????
http://hlasov.at/lohd

????? KDE ?????
http://hlasov.at/lohe

????? V KOLIK ?????
http://hlasov.at/lohf

????? CO BUDEM DĚLAT ?????
http://hlasov.at/lohg

Každej má 1 hlas, ale pro každou odpověď, takže můžete vybírat víc věcí. :)
Smajlík  Soudce Majky Muž45 Kategorie
20.06.2017 14:13:27
Ježek: To mám, i Danny by mě ukecala. :D
 Nevýrazná Žena25 Kategorie
20.06.2017 14:06:21
>MS-fanousek
To je gril a ne pořádný oheň kam přikládáš dřevo a vypadá to jako normální ohniště. když oheň, tak tak jak má vypadat.
Ale jinak se mi myšlenka rozdělení srazu na pokecovou a pohybovou aktivitu nezdá špatná myšlenka.
 Ježek second edition Muž35 Kategorie
20.06.2017 14:05:27
Jooo, ale my chtěli skloubit hospodu a ohynek a táborak.
P.S.: taková vymoženost se k nám do divočiny ještě nedostala 8).
 CrazyKidsDanny Žena69 Kategorie
20.06.2017 13:52:59
CrazyKidsDanny: to už je zastaralé, já jsem na minulou dovolenou pořizoval tohle https://www.svetkaravanu.cz/campingaz-200-sgr
 MS-fanousek Muž50 Kategorie
20.06.2017 13:48:14
Takovej ten skautskej plynovej vařič a položit na stůl v zahrádce hospody.
Smajlík  CrazyKidsDanny Žena69 Kategorie
20.06.2017 13:46:27
Teď už jen najít kompromis mezi hospodou a táborákem, napadlo mě rozdělat oheň v zahrádce u hospody, ale to asi neprojde :)))
 Vylitý géniu
20.06.2017 13:46:05
>Nevýrazná
Ty jedeš určitě, už to máš marný :D
 Ježek second edition Muž35 Kategorie
20.06.2017 13:40:03
dohloubky snad přijede.
A já a volejbal? Myslis to, jak když už se zázrakem trefim do míče, tak ublizim sobě, pravděpodobně spoluhráči a míč se dostane mimo hřiště? S volejbalem na mě nechod, toho se desim jak čert kříže.
 CrazyKidsDanny Žena69 Kategorie
20.06.2017 13:36:47
CrazyKidsDanny: Já bych byla i pro, ale třeba takový volejbal by si se mnou nikdo moc nezahrál. A myslím, že můj antitalent bys nepředčila. :D A prostě mi jen přišlo lepší prvně jen tak posedět.
Ale kdyby jel dohloubky, tak jedu taky. :)
 Nevýrazná Žena25 Kategorie
20.06.2017 13:35:41
Prostě mi řekněte, kdy a kde a já dorazím.
Smajlík  dohloubky Muž20 Kategorie
20.06.2017 13:21:16
Ke sportovní aktivitě se pozitivně vyjádřili zatím: já, velkysmutnykyj (ten chce sport, ne hospodu) Soudce Majky, Xik real a zasranaregistrace- asi?, Nevýrazná- možná?
 CrazyKidsDanny Žena69 Kategorie
20.06.2017 13:17:00
Dohkoubky: Bere, nebo jsi psal pro co jsi? Já jsem to možná jak jsi sám včera psal v tom spamu přehlédl.. :/
Smajlík  Vylitý géniu
20.06.2017 13:12:07
Tady mě nikdo nebere nazřetel! Na to kašlat...
Smajlík  dohloubky Muž20 Kategorie
20.06.2017 13:11:09
A jak to vidí Xik real, Kaitena, dohkoubky, možná
Hurupoppo, registrovaná a nežádoucí? A alien (prý také možná dorazí)?
 Vylitý géniu
20.06.2017 13:04:12
Orientuje se někdo v tom ještě? Tedy opět malé shrnutí :

Já, Kvido99 a Nevýrazná jsme napoprvé pouze pro hospodu.

Ježek second editon, Crazykidsdanny a Soudce Majky jsou pro táborák a Crazykidsdanny navrhuje sportovní hrátky.

Místo Praha, termín červen 8.7 nebo 15.7, čas neznámý.
Smajlík  Vylitý géniu
20.06.2017 13:03:38
Nevýrazná: ale to je časově trochu nesmysl, protože sportovní aktivita je možná spíše přes den a zalezt do hospody je lepší spíše až večer. Ale můžeš přijít třeba až na ten hospodskej sraz ;). Ty jsi z Phy nebo odjinud?
Jo, a nemusíte se bát, že byste se sportovně znemožnili a někdo se vám smál, od znemožnění tam dobrovolně budu já :D.
Smajlík  CrazyKidsDanny Žena69 Kategorie
20.06.2017 13:02:59
Kdyby to někdo chtěl časově hodně vyhrotit, tak tuhle sobotu budu v Praze a teoreticky se večer s někým srazit můžu ;-) Červenec je u mě míň pravděpodobnej, ale tak kdyby náhodou - uvidím, co bude v mých silách.
Smajlík  Slintoidní chlupatec Žena26 Kategorie
20.06.2017 13:00:39
Tak se taky připojuju k diskuzi, ať jsem v obraze. Já jsem pro srazová a demokraticky založená. Takže i když domluva může trvat věky, pořád lepší, než když přijde jeden, zahlásí: bude to tehdy a tehdy tam a tam a nakonec tam bude sám, protože to prostě nebude vyhovovat nikomu jinému. Takže trpělivost, pánové. Časem se termín, místo i aktivita přjatelné pro většinu vykrystalizují samy. Už jsme blízko...:)

Osobně do Prahy na víkendovou akci můžu skoro furt. Na Moravu možná taky, ale komplikovanějc, třeba 8.-9.7. Každopádně víkend.
V podstatě se mi líbí myšlenka cibulového srazu, krátká nenáročná aktivitka dostupná a přijatelná pro co nejvíc lidí, ze které se lze dobře, pohodlně a nenápadně rychle ztratit, ale zároveň na kterou se potom nabalují další, delší, zajímavější a třeba i vyhraněnější aktivity, kterých se účastní ti, co chcou. Takže konkrétně třeba nezačínat mlátěním klacky v lese, ale nechat to jako zlatý hřeb večera po pokecu, popití, táboráku a sportovním vyžití. Třeba. Teoreticky by šlo vymyslet i dvoudenní program. Přece jen ti, kteří se sčuchnou už při sportu, který není pro každého, budou ve výhodě před těmi, kteří přijdou až na ofiko kecací/chlastací sraz. Aby se to pak rovnovážně promíchalo a nebavili se spolu jen ti, co spolu hráli volej a ten zbytek, co nově přijel.

No a já akorát nestojím o to být součástí pořízené fotodokumentace, ale to určitě nebude problém se domluvit.
 #tekíla# Žena35 Kategorie
20.06.2017 12:54:15
Mně by přišlo lepší, kdyby se prvně udělal ten sraz v hospodě. Prostě chci očumovat ostatní a až pak bych se rozhodla, jestli bych s nima šla i do nějaký další aktivity.
Ale tak.. je to na vás. :)
 Nevýrazná Žena25 Kategorie
20.06.2017 12:34:51
Takže. Já jsem volná jak 8.7. Tak 15.7., ale myslela jsem spíše na 8.7. :)
A jak říkám. Jsou tu lidi, co by brali spíše hospodu a jsou tu lidi, kterým se jen kvůli pivu do Phy jet nechce, takže bych dala sraz např. někdy odpoledne pro sportovní vyžití s těmi, kteří se 'chtějí mlátit klacky' (na sportovní činnosti bychom se dohodli) a pak bychom se připojili/dali sraz se skupinkou, která chce jen pivo.
Tak se dělá kompromis a všichni budeme spokojení.

Jen teda nezavidim Ježkovi a Kvidovi99 nás zmatene barbary hledat a vodit po Praze.
Smajlík  CrazyKidsDanny Žena69 Kategorie
20.06.2017 12:29:39
Jinak do 10.8. je částečná uzavírka metra C kolem hlaváku, ale nevím jak moc nás to zasáhne pokud bychom řešili 8. Záleželo by na tom co se odhlasuje za akci.
 Ježek second edition Muž35 Kategorie
20.06.2017 12:27:52
>MS-fanousek
Ještě jde stále o předběžný průzkum. Na základě toho se pak stanoví něco konkrétního. Zatím to tedy směřuje na sobotu 15.8. a nebo jsem to blbě pochopil a mluvíme o 8.8. ?

Jestli hospoda nebo táborák také záleží na účasti. Zatím jsou dva pro hospodu, tři pro táborák jestli mi něco neuniklo. Kdyžtak mě klidně opravte.
 Ježek second edition Muž35 Kategorie
20.06.2017 12:22:30
MS-fanousek: Však už se blížíme k přesnému datu prozatím druhý červencový víkend v Praze. :)
 Vylitý géniu
20.06.2017 12:18:41
MS-fanousek : OK, budu 30.6. na Moravě kdekoli :)
 Fritzland Muž42 Kategorie
20.06.2017 12:17:12
Fritzland: tohle se totiž diskusí nedá vyřešit. Někdo musí říct "já udělám sraz" bude tam a tam a tehdy a tehdy.
 MS-fanousek Muž50 Kategorie
20.06.2017 12:14:55
Tady to je nedohodnutelný ...
Co třeba ta Morava u Přerova 30.6. ?!
 Fritzland Muž42 Kategorie
20.06.2017 12:08:09
Kvido99: Přesně tak. To byla hlavní myšlenka - ironickým příspěvkem nahodit téma sraz a počkat jestli se vůbec nějaké setkání zoorganizuje. Proto jsem od začátku pro nejakou hospodu, protože to není sice nejzájimavejsi varianta, ale připadá mi nejsnazší a každý už "po dvou pivech" bude asi tušit jestli chce podnikat něco dalšího nebo je to slovy klasika "nedopatření které se stává maximálně jednou za 7 (?) let" :-)))

Ježek second editon: Když pojedu autobusem (což je cenově i pohodlím lepší varianta) můžu vystoupit na Pražské ulici nebo na konečné v Holešovicích. Vlakem netuším, protože téměř všichni už do Prahy jezdí přímou linkou autobusem, ale předpokládám že na hlavním nádraží (ještě se musím podívat či případně poptat). Jinak to vidím kromě již zmíněneho června také na sobotní večer a vzhledem k tomu, že Crazykidsdanny první víkend nemůže, tak pokud to bude vyhovovat ostatní na druhý červencový víkend?
Smajlík  Vylitý géniu
20.06.2017 12:06:49
Taky nemůžu ten první týden (víkend) v červenci. Jinak na klackování v lese nevidím nic špatnýho. :D
 Nevýrazná Žena25 Kategorie
20.06.2017 11:54:05
Já přiletím balónem, takže mi stačí jen adresa nebo odkaz na mapu. :) Druhá sobota v červenci mi taky nevadí. A představoval bych si to k večeru tak od 7.
 Soudce Majky Muž45 Kategorie
20.06.2017 11:10:32
Jednu na sezení, druhou na nohy, to dá rozum. Jsem štíhlej kluk!
Smajlík  dohloubky Muž20 Kategorie
20.06.2017 10:23:03
Dohloubky: to záleží na tom, kolik těch židlí zaberes ;).

Určitě nemůžu hned první víkend v červenci. Jinak jsem si jistá, že by se to dalo u mě nějak zařídit.
Smajlík  CrazyKidsDanny Žena69 Kategorie
20.06.2017 09:37:46
Já přijedu vlakem od Plzně. Můžu vystoupit buď na hlaváku, nebo na smícháči, nevím, odkud to pro mne bude lepší.
Smajlík  dohloubky Muž20 Kategorie
20.06.2017 09:26:32
Hlavně napište jak se budete na místo dopravovat za předpokladu, že to bude do Prahy. Abychom věděli na kterém vlakovém/autobusovém nádraží skončíte (nejdůležitější informace), nebo jestli pojedete autem. Pak lze organizovat plán dopravy. Kdyžtak napište i kdy byste si představovali začít. Jako den navrhuju některou sobotu v první polovině července.
 Ježek second edition Muž35 Kategorie
20.06.2017 09:24:12
hlavně, aby bylo dost židlí
Smajlík  dohloubky Muž20 Kategorie
20.06.2017 09:20:20
Tak nemusíme běhat s klackama po lese, můžeme jít dělat něco jiného zajímavého :D. Navíc, můžeme udělat "dva" srazy. Jeden sportovní před tím vysedavacim a kecacim. Kdo nechce na sportovní akci, přidá se prostě až na vysedavaci, která bude jakoby navazovat na sportovní.
Smajlík  CrazyKidsDanny Žena69 Kategorie
20.06.2017 09:03:04
Ježek second edition: Ne, asi jsem to přehlídnul. Sorry. :D
Táborák zní taky super, dokonce bych za něj byl i rád. Mně zní určitě líp než hospoda. :) Takže už jsme 3.

4) Táborák
Řepská step
Smajlík  Soudce Majky Muž45 Kategorie
20.06.2017 08:46:19
Jinak ten rádoby fórek s cedulí myslím vážně. Kdo si netroufá hledat nějaké místo ve veliké Praze, nebude problém na něj počkat na stanici, kam přijede veřejnou dopravou (vlak, bus, letadlo) a na sraz ho dovést (dovézt).

Pokud padne konkrétní datum a místo, zřídím koordinační mail i telefonickou info a taxi linku.
Smajlík  Kvido99
20.06.2017 08:36:34
>Ježek: táborák by byl fajn, ale představ si, že přes půl republiky přijede někdo autobusem, teď MHD do Řep, tam táborák (takže v batohu zelenej buřt a aspoň dvě polínka), bitvy bych vyloučil, a večer zasmradenej a unavenej zase zpátky busem někam do Kotěhůlek...

Můj výklad myšlenky Vyliteho je, že chce vidět xichty skryté za většinou nic neříkajícími přezdívkami. A po osobním kontaktu rozmyslet, zda a s kým se chce ještě někdy vidět. Třeba ho okouzlíš natolik, že si koupí ten stan a stráví v Praze týden.

Já už za sebou mám pár setkání z hobby oboru. Taky jsme se na sebe těšili a třeba můj příchod byl vždy komentovaný zklamaným mručením.

Takže bych to pražské setkání napoprvé zjednodušil...
 Kvido99
20.06.2017 08:19:58
>Soudce Majky: Pěkně shrnuto.

>Velký smutný kyj: taky nejsem příznivcem vysedávání v hospodách, ale rozhodně nedoporučuji nechat nás, psychicky ne zcela vyrovnaná individua, pobíhat po lese s klacky. Chápu, že by se mohly dořešit rozdělané kauzy, kde argumentace slovem a písmem nestačila úrovni diskutujících, ale taky by mohl být bit někdo úplně nezúčastněný a psala by o nás média. Jestli by takovou reklamu ocenil pan P., netuším.
Smajlík  Kvido99
20.06.2017 08:07:53
>Soudce Majky
To jako že o táborák krom Danny a mě nemá nikdo zájem tak jsi ho vyškrtl jo?
 Ježek second edition Muž35 Kategorie
20.06.2017 01:24:38
Shrnutí...
Možný místa:

Ježek second edition
1)Restaurace Na Pasece
Rumunská 24/32

CrazyKidsDanny
2)Přerov - Projekt X

Xik real
3) Bar Albertov
Na Slupi 3

Termín je zatím, červenec. :)
Smajlík  Soudce Majky Muž45 Kategorie
20.06.2017 00:58:06
Ale i ten na pasece co navrhuje Ježek, tak vypadá dobře, akorát jsou tam takové střední ceny. A méně případné zábavy. Ale asi příjemnější prostředí. :) Mají tami zahrádku, kdežto Bar Albertov je ve sklepě.
 Xik real Muž28 Kategorie
20.06.2017 00:51:44
Místo mám jako návrh Bar Albert, který je prostorný skvělé ceny nápojů a 5 minut od karlova náměstí- centra, kam se dá dostat všemi možnými způsoby. Dokonce je tam i fotbálek a i možnost si pronajmout stůl na kulečník.
https://foursquare.com/v/bar-albertov/4c3cea03b36ac92806c40486
 Xik real Muž28 Kategorie
20.06.2017 00:48:54
Dohkoubky: ze severu..
 Vylitý géniu
20.06.2017 00:46:06
genius: A z jakýho směru bys přijel? Možná bychom mohli jet spolu.
 dohloubky Muž20 Kategorie
20.06.2017 00:44:41
Jinak já jsem pro červenec a ta hospoda mi přijde v pohodě, jen mi musí Ježek dovysvetlit cestu z nádraží :))
 Vylitý géniu
20.06.2017 00:42:47
A co jít prostě na bowling? :)
 Xik real Muž28 Kategorie
20.06.2017 00:42:37
Jak by mohl, když je to tady zaspamované?!
Smajlík  dohloubky Muž20 Kategorie
20.06.2017 00:39:17
Soudce Majky: Termín nemáme, protože nemáme prozatím schválené místo srazu. Jediný návrh sem dával Ježek, tak na to kdyžtak mrkni, jestli jsi to ve vlakne ještě nečetl :)
 Vylitý géniu
20.06.2017 00:35:56
aaah! Tak pozor s tím nařčením o vlnách!!
Smajlík  dohloubky Muž20 Kategorie
20.06.2017 00:35:39
Soudce Majky: Snad jo. :) Jinak jsem si říkal, že jsem ho tady ještě neviděl... :)))
 Vylitý géniu
20.06.2017 00:32:17
Oukej! Tak co s tím termínem?
 Soudce Majky Muž45 Kategorie
20.06.2017 00:30:36
Saša je Alex!
Smajlík  dohloubky Muž20 Kategorie
20.06.2017 00:27:45
Šmejdí tam, kde nemá a pak tu dělá vlny :)).
Smajlík  CrazyKidsDanny Žena69 Kategorie
20.06.2017 00:26:50
dohloubky: A kdo je do píči Saša? :D
 Soudce Majky Muž45 Kategorie
20.06.2017 00:23:08
Joo ahaaaa, Milda je Saša!! Konečně to všechno dává smysl!
Smajlík  dohloubky Muž20 Kategorie
20.06.2017 00:19:52
Vylitý géniu: To jsem rád, že to není off! Snad to dopadne.
Já můžu jakoby furt, když to bude v rozumnej čas. :)
Btw. Milda je ten kámoš z Prahy.
 Soudce Majky Muž45 Kategorie
20.06.2017 00:17:29
Jo, tanky ještě IS nemají, tam Vám to schvaluji.
Smajlík  dohloubky Muž20 Kategorie
20.06.2017 00:10:18
Neboj, neboj, už se na tom pracuje :P.
Smajlík  CrazyKidsDanny Žena69 Kategorie
20.06.2017 00:10:15
dohloubky: víc času trávíme na WOT :-D
 MS-fanousek Muž50 Kategorie
20.06.2017 00:07:41
Skype je v háji, už se k tomu přihlásil IS! BTW to rande si můžete domluvit i v profilech!!
Smajlík  dohloubky Muž20 Kategorie
19.06.2017 23:58:52
Jooo, internet je super věc :-D Ještě, aby ten Skype fungoval :-D
 MS-fanousek Muž50 Kategorie
19.06.2017 23:58:41
Crazykidsdanny: Pro mě za mě, můžeme jít třeba i na půl maraton :-D, ale já se hlavně musím podřídit Kvido99, který na mě bude čekat na nádraží s ceduli... :))
Smajlík  Vylitý géniu
19.06.2017 23:50:57
Hele, divočina to bude tak nebo tak, jde jen o to, kde.

Když napíšete datum Prahy a bude červenec a dál, přijela bych taky :)) ale opravdu bych ocenila, kdyby to bylo třeba něco sportovního a pak třeba táborák (a)nebo hodpoda.
Spojila bych to s návštěvou jednoho kamaráda, takže by to bylo pro mě aspoň 2v1 a splnila bych si tak přání zúčastnit se aspoň jednoho zpovědnicového srazu, který jsem tady uživatelům záviděla, když se konal a to mi bylo tak 15 :D.

A MS-fandovi ukážu, že tady v té divočině máme i internetové připojení a to bude koukat. Prej, že se se mnou sám nebude bát. Pche.
Smajlík  CrazyKidsDanny Žena69 Kategorie
19.06.2017 23:47:25
Kaiten: Takže nakonec příroda nebude a zustavas u původního plánu "fotografa" na srazu v Praze?
 Vylitý géniu
19.06.2017 23:42:25
MS fanousku, nezapomeň - CKD psala "i kdyby to byli dva lidi, ráda je uvidím." Takže ti ještě jeden chybí.
 kaiten v polospanku
19.06.2017 23:41:30
MS-fanousek: No uvidíme co z toho nakonec vzejde, možná bude nakonec jenom ta divočina :))
 Vylitý géniu
19.06.2017 23:35:06
Soudce Majky: Btw: kdo je Milda?
 Vylitý géniu
19.06.2017 23:33:52
Vylitý géniu: Tak to je jednoduché. My si s CrazyKidsDanny uděláme soukromej sraz v divočině a zbytek se může soustředit na Prahu :-D
 MS-fanousek Muž50 Kategorie
19.06.2017 23:30:06
Soudce Majky: Offtopic to není, ale trochu se to rozpadá na více než jednu společnou akci...
 Vylitý géniu
19.06.2017 23:19:38
Ale ale. :D Jestli se tu dočkám termínu a přesného místa, tak rád přijedu, alespoň budu zas na rok společensky vyžitej. Do Prahy úplně v klidu, stejně tam teď musím jezdit, navíc mě tam tahá i kámoš na grilování už snad čtvrt roku, takže bych to mohl spojit. Do Přerova po pytláckých stezkách a myších dírách taky trefím, no problema.

Za mě ale vede o trochu Praha, kvůli Mildovi. Ale program má jednoznačně lepší Přerov.... Tak já nevim. :D Nechám to na vás. :) I když už to vypadá na offtopic.

Btw. Nechci se vnucovat, ale kdyby jel někdo z Pardubic, Hradce nebo Chrudimi a okolí, můžeme se domluvit na společný cestě. :)
Smajlík  Soudce Majky Muž45 Kategorie
19.06.2017 21:54:13
>MS-fanousek
To já taky, minule nebyl moc čas nějak víc pokecat. I tebe bych rád viděl.
 Ježek second edition Muž35 Kategorie
19.06.2017 21:28:15
Ježek second edition: niiic, ale zjevně se mu myšlenka srazu v divočině líbila a já už se s ním chci stráááášně dlouho potkat.
 MS-fanousek Muž50 Kategorie
19.06.2017 21:22:42
To je snad více než zřejmé!
Smajlík  dohloubky Muž20 Kategorie
19.06.2017 20:54:46
>MS-fanousek
Co vy dva s Kaitenem spolu pečete? :)
 Ježek second edition Muž35 Kategorie
19.06.2017 20:22:59
CrazyKidsDanny: nelze vyloučit, že bych se zastavil. Příroda, volejbal a kaiten. To jsou velká lákadla
 MS-fanousek Muž50 Kategorie
19.06.2017 20:06:00
Pro bitvu klacků v lese jsem. Pro hospodu ne.
 VelkýSmutnýKyj Muž24 Kategorie
19.06.2017 18:08:11
CrazyKidsDanny : A termín ? Místo se mi líbí. Vzal bych kolo, mám to necelý tři dny cesty.
 Fritzland Muž42 Kategorie
19.06.2017 18:08:09
O táboření v Praze jsem nemluvil, jen o ohni.
 Ježek second edition Muž35 Kategorie
19.06.2017 17:51:58
Za mě osobně ze tří variant je nejprijatelnejsi to posezení v té či případně jiné variantě a to hned z několika důvodů. Osobně je tam pro mě nejlepší dopravní spoj a přestože jsou zde fajn lidi člověk napoprvé nikdy neví a není absolutně problematické odejít a i organizačně je to nejsnazší.
Táboření v Praze nebo dokonce na Moravě pro mě asi momentálně není, neboť je tam mnoho ale..
 Vylitý géniu
19.06.2017 17:24:21
Maximální? Teď jsem si vzpomněla, že bych vlastně nejspis (!!) mohla domluvit prostor (venku) kde by se mohlo sejít dost lidí a je tam takové malé fotbalové hristatko a je to asi 50m od te zahrady/chaty. Ale to vůbec není jisté. Takže jako zatím to beru tak, že kdo chce, tak by mohl, nečekam, že by byla účast nějaká velká, přece jen, on to docela zapadakov je :) ale žádná divočina s medvědama, jak to tady představuje MS-fan.

A k němu, jak 'nelze vyloučit'? Jako nelze vyloučit, že bys tu nebyl..?
 CrazyKidsDanny Žena69 Kategorie
19.06.2017 17:21:36
Ohledně místa konání bych navrhoval dvě možné varianty:
Jedna varianta dle původního plánu z konce minulého roku. Je to velmi dobře dopravně dostupné, příjemné místo. Probíralo se to zde:

http://www.zpovednice.cz/detail.php?statusik=975441

Druhá varianta by byla dopravdně o fous slabší, ale stále ještě průchozí - kousek před sídlištěm Řepy je místo, které se jmenuje Řepská step. Pěkné místo na táborák, vešlo by se tam i hodně lidí. Zásadní zrada je že poblíž není žádná hospoda (nejbližší tak 10min hodně svižným krokem) a není tam tekoucí voda. Je to v podstatě park s tím, že se tam smí dělat oheň, takže by byla třeba dobrá organizace co kdo cestou koupí a přinese (teoreticky je možné podniknout cestou nájezd na nedaleký Kaufland).

Na sportovní aktivity zrovna moc nejsem, ale na hospodu také úplně moc ne. Nejvíc by se mi líbil právě nějaký ten táborák. Myslím že na ten by se dalo ukecat i nejvíc lidí. Ti kdo se bojí dopravy tak by určitě nebyl problém zorganizovat nějaký přechod na cílové místo po skupinkách.

Umí tu někdo hrát na kytaru nebo tak něco?
 Ježek second edition Muž35 Kategorie
19.06.2017 17:13:53
CrazyKidsDanny: Praha je na stupnici blízko značky "nepravděpodobné". U tebe by to bylo blízko značky "nelze vyloučit".
 MS-fanousek Muž50 Kategorie
19.06.2017 17:12:37
A maximální?
 dohloubky Muž20 Kategorie
19.06.2017 17:06:41
Jinak, jako fotograf zní kaiten výborně.
A MS-fanousek to ode mě nemá moc daleko, takže by eventuálně mohl přijet, ŽE??? :D
Smajlík  CrazyKidsDanny Žena69 Kategorie
19.06.2017 17:04:00
Zapadakov= Morava, městečko kousek od Přerova. Minimální? Kdokoliv přijede, toho beru, i kdyby to byli dva lidi, ráda je uvidím. Zábava by tu byla, jen ta zahrada zrovna není úplně největší, ale kousek od toho je louka, řeka, cyklostezka, rybník :D. Zábavu bych klidně vyrobila (především sportovní) na celý den, od lezení přes bazén až po slacklajnu, gril, hospodu, volejbal, je tu cyklostezka, tak kdyby chtěl někdo brusle.. Horší by to asi bylo za špatného počasí, protože vnitřní prostory (krom hospody) nějaké velké k dispozici moc nemám.
 CrazyKidsDanny Žena69 Kategorie
19.06.2017 16:42:52
Kvido99: Dobře beru tě za slovo :)), i když já bych asi raději autobusem, ale dojedu samozřejmě i rychlikem...
Smajlík  Vylitý géniu
19.06.2017 16:40:27
CrazyKidsDanny: jaká nejmenší množina účastníků je podle tebe zpovědnicový sraz, ktyerý bys byla ochotna takto zabezpečit?
 kaiten Muž58 Kategorie
19.06.2017 16:37:16
Kvido99: Ale ani se to nevylučuje. :)

CrazyKidsDanny: Jakej zapadákov to má být?
 Nevýrazná Žena25 Kategorie
19.06.2017 16:36:02
CrazyKidsDanny: u tebe za pohoršování a u mne za blbé řeči :-D

Jinak u tebe by byl dobrej sraz. V divočině, daleko od lidí je jen problém nepřekročit přijatelné ztráty.

Jinak dobré srazy bývaly v Tropicu u Vltavské.
 MS-fanousek Muž50 Kategorie
19.06.2017 16:27:53
>CrazyKidsDanny: Kde je Zapadákov? Navi mi to nebere.

>Vylitý géniu: Nezabloudíš. Pokud se akce bude konat, osobně na Tebe budu na nádraží čekat s cedulí.
Smajlík  Kvido99
19.06.2017 16:22:05
Kaiten: Já osobně se také přikláním ke kaitenovi, protože bych nerad byl na gvkb.cz :))

Tedy pro shrnutí: několik členů projevilo již zájem, dokumentace bude také, tak teď jen navrhnout místo v Praze (podle návrhu nejlépe blízko dopravních spojům tj.autobusoveho či vlakového nádraží). Pak už jen stačí hýbat s termínem podle času ostatních...
Smajlík  Vylitý géniu
19.06.2017 16:09:03
Vylitý géniu zmínil, že by bylo vhodné pořídit fotodokumentaci. Myslím, že jsou dvě možnosti - Bhagavan nebo kaiten. Sám bych vým doporučoval kaitena - minimálně proto, že zabere jen jedno místo, na rozdíl od sedmijediného Bhagavana :)
 kaiten Muž58 Kategorie
19.06.2017 16:04:50
Kdyby se vám chtělo pro změnu dorazit sem, šla by zahrada, nejspíš i přespání, celej velkej bazén i po zaviracce mít sami pro sebe, volejbalové hřiště, gril na zahradě taky je.. Stan si tady můžete šupnout kam chcete u zahrady.. :D
Ale kdo by jel do takového zapadakova, že.
Smajlík  CrazyKidsDanny Žena69 Kategorie
19.06.2017 16:00:46
Kvido99: Ano, také bych preferoval něco kolem dopravních spojů, rád bych na sraz dorazil a nezabloudil.

Jinak škoda, že není středem republiky Ústecký kraj, tady bych mohl zajistit prostory včetně terasy, stanu a grilu.
Smajlík  Vylitý géniu
19.06.2017 15:48:43
Nevýrazná snad neznamená neviditelná, ne? Ještě horší by ale byla kombinace "neviditelný Ježek", to by mohlo i bolet.

Jinak Pražáci navrhněte nějakou putyku, co znáte, nejlépe v okolí Florence a Hlavního nádraží, možná Žižkov, Vinohrady, Karlín. Nové Město bude asi moc drahé.
Smajlík  Kvido99
19.06.2017 15:47:06
Dohkoubky: Tak samozřejmě ozrat se lze všude , minule jsem potkal například hajneho vyliteho jako vázu v lese...:))

Jinak jestli tomu rozumím, tak je zde část která preferuje spíše pohybovou aktivitu než posezení. Já osobně i na pivu hrají rád fotbálek, šipky apod. Ale nebráním se ani čistě pohybové aktivitě. Možná by nebylo tedy špatné napsat pro co jste raději (případně jestli jste se ochotni zúčastnit i v opačném případě). Pak by mohl nikdo dávat nějaké konkrétnější návrhy, protože já v Praze známé pouze technické muzeum :)). O věcech jako datum bych začal uvažovat až poté...
 Vylitý géniu
19.06.2017 15:33:06
Je třeba si uvědomit, že ožrat se nemusíme jen v hospodě!
Smajlík  dohloubky Muž20 Kategorie
19.06.2017 15:04:51
>Nevýrazná
Nemám v plánu doprovázet dav, ale teď jsi mi vnukla myšlenku :D
 Ježek second edition Muž35 Kategorie
19.06.2017 14:42:49
Taky bych se radši pomlátila někde v lese než seděla v hospodě u pivka. :D
 zasranáregistrace Žena21 Kategorie
19.06.2017 14:42:19
Ježek second edition: Jo? Beztak by sis mě tam v tom "davu" ani nevšiml. :D
 Nevýrazná Žena25 Kategorie
19.06.2017 14:36:17
To jo a pak těch 99%, co nepřijde, půjde smirovat na fotky, kdo je kdo :D.
Takže ja bych řekla fotky jo, ale nemusí to tu být nějak extra vyvesene :D. I když, tohle setkání je tak ve hvězdách, to se ještě ani řešit nemusí :)).
Smajlík  CrazyKidsDanny Žena69 Kategorie
19.06.2017 14:32:25
A kdo to bude dokumentovat? Myslím, že by byla škoda neooridit aspoň pár pěkných fotografií :)
 Vylitý géniu
19.06.2017 14:20:29
>Nevýrazná
Beru tě za slovo. Já ti dám nevýrazná :D
 Ježek second edition Muž35 Kategorie
19.06.2017 13:53:09
Za veřejné pohoršování nebo drzé řeči? Věřím, že bych nebyla jediná, pokud bys tam byl ty ;)
A kdy ty náhodou budeš pracovně v Pze a mít volno? Tak v roce 2078 v noci z pondelka na úterý? A to jen díky tomu, že tam budeš někde v krematoriu, protože tě na sluzebce klepne pepka? xD
To vůbec, do té doby vezmu kulickovku a když tak si tě najdu a překvapim v kanclu :D.
Smajlík  CrazyKidsDanny Žena69 Kategorie
19.06.2017 13:43:30
Kvido99: Já tam klidně doprovodím všechny - holky, kluky, něco mezi tím.. prostě všechny.
Smajlík  Nevýrazná Žena25 Kategorie
19.06.2017 13:40:26
CrazyKidsDanny: Taky bych preferoval nějakou sportovní aktivitu, ale víš, jak sem na tom s časem. To by sraz musel úplnou náhodou vyjít do termínu, kdy bych byl v Praze pracovně.

A s tím ukazováním kdo seš bacha, aby tě příště policajti pustili do Prahy :-D :-D
 MS-fanousek Muž50 Kategorie
19.06.2017 13:32:25
Paintball nezní vůbec jako špatný nápad :D. Rozhodně lepší plán jak jet do Phy jen kvůli pivu ;).

MS-fanousek: když už jsi tady tak žádaný, taky bych tě tam chtela- za to tvé 'drško' a jako trénink na wot bych si tě speciálně vyhlédla a párkrát tě trefila do zadku :D

Já nemám problém ukázat, kdo doopravdy jsem.
Smajlík  CrazyKidsDanny Žena69 Kategorie
19.06.2017 12:40:29
To já bych klidně jel a tu anime holku klidně doprovodím, ale ona se mě bojí.
Smajlík  dohloubky Muž20 Kategorie
19.06.2017 11:12:36
Tak kromě genia, kterého doprovodí "nevýrazná" (???) Přijde Ježek a Xik. Taky Nežádoucí. HaruPoppo má podmínku. Shání doprovod. Když sežene, bude tam sedm lidí. Možná to vytahneme na 12. Klidně se mnou jako s Jidášem (13.) počítej. Tedy pokud nebudu zrovna na Moravě. ;-)
Smajlík  Kvido99
19.06.2017 08:05:58
Tak to jsem zvědavý jestli to dokážete někam reálně posunout.
 Ježek second edition Muž35 Kategorie
19.06.2017 07:53:21
Klidně do Prahy přijeď, my se Tě nebojíme.
Smajlík  Kvido99
19.06.2017 06:23:09
Tak koukám 50 příspěvků, ale zatím i 5 účastníků je velmi vzdalený vesmír...
 Vylitý géniu
19.06.2017 02:31:15
Kaiten se odpojil, pseudodiskuze zůstává...
 stadion Muž37 Kategorie
19.06.2017 02:15:21
Xik real: to je jedna věc, ale o to tolik nejde, je to spíše vázání se k samotnému fóru, což už je tak paradox, ale i zde vznikají nějaké vazby, většinou až po čase. A mě to zatím vyhovuje takto. Navíc si všímám a to dobře, co se tu poslední dobou děje a většinou to bývá, když tu paradoxně nějakou dobu nejsem, netýká se to mě, to jen jistou dobu byly psány takové nesmysly. Teď tu byly vážnější věci a já se do toho nepletl.
 ork
19.06.2017 02:08:02
Vážeš se jen k tomu, že nemusíš zadávat pokaždé svojí přezdívku a pak pokud jsi aktivní, tak ani bezpečnostní kód. Má to i svoje mínusy, jednou budeš muset zadat přihlašovací jméno a heslo... ;)
 Xik real Muž28 Kategorie
19.06.2017 02:00:18
Xik real: to skutečně je, a zvláště když ti je někdo krade a potom se za někoho vydává. Už mi to tu někteří psali, ale já zatím nechci a důvod je prostý, nerad se k něčemu vážu, nic jiného v tom není. Zatím mi to takto stačí.
 ork
19.06.2017 01:56:17
Není jednodušší si přezdívky prostě zaregistrovat, pokud jsem to pochopil dobře?
 Xik real Muž28 Kategorie
19.06.2017 01:52:28
Vylitý géniu: je těžké dnes někomu věřit, ale v tomto mi věřit můžeš, nejsem Alien, ani nikdo z bývalých postav tohoto fóra. Během toho roku jsem měl před orkem i jiné přezdívky, ale teď už jsem jen ork, samozřejmě ne ten ork alias Kouba, ale to snad každý pozná, a vím, že tobě to provádí také, leč já mu to toleruji, co mám dělat.
 ork
19.06.2017 01:47:57
Ještě jedna věc, mnozí se samozřejmě mohou bát, stydět, já být mladší, tak jsem zde mnohé věci vůbec nepsal, ale už jsme o sobě dost věcí napsal, a něco bylo míněno jako vtip, něco vážně, jak se na tebe budou ostatní dívat? Možná se v tom zbytečně hrabu. A nebojíš se Aliena? Třeba se tam ukáže, a kdoví kdo ještě? Jen tak mimochodem platí to, co jsem naspal, každý tady nevydrží, já si četl nějaké starší příspěvky mnou napsané, a musím uznat, je to o něčem úplně jiném, ten útočník, či útočníci jsou stále stejní a přitom utekl už téměř rok. Dokonce na jednom z nich, jsi ještě zaregistrovaný.
 ork
19.06.2017 01:45:10
Ork: Tak nějak snad rozumím. Každopádně ať už jsi či nejsi alien (a dále bych to rád neřešil ať zde není spam), tak bych se s tebou i v případném budoucím sraze také rád setkal...
 Vylitý géniu
19.06.2017 01:41:30
Hlavně bude zajímavé sledovat ten rozdíl mentalit Čechů, Moravanů a Slezanů.


BZ1: tušil, Ostravy se každý bojí, ale někteří z nás Ostraváků, jsme o to více upřímnější.

Kdo z vás už byl v Ostravě? Já ji hodně kritizuji, ale mohu si to dovolit.
 ork
19.06.2017 01:37:18
Vylitý géniu: teď to asi nepůjde, protože mě čekají nějaké důležité změny-povinnosti v mém životě, navíc píšete v Praze, to je ještě komplikovanější, ale do budoucna proč ne. Potom bude záležet na tom kde to bude a s kým to bude, a co nejlépe s největším počtem lidí, hlavně těch, co mě vidí jako toho, kým nejsem. Jinak prý je tu dost lidí i Ostravy, a já vím o několika.

Tak akce proti srsti, to víš, už jsem si od lecčeho odvykl, ale jak jsem psal, už jsem něco vypil a ne málo. Potom jsem kamarád snad s každým, i se stadionem o tom nepochybuji. Ale jak píši, teď to reálné asi nebude.
 ork
19.06.2017 01:29:55
ork

Přesné, možná je z jiné častí republiky a nerozumí zkratky,jeho problém že to netuši.
 BZ1
19.06.2017 01:29:08
Ork: Tipoval jsem to na tu Ostravu, ale je to dost neurčité ta zkrátka. A co ty orku zúčastnil by jses nebo jsou ti podobné akce proti srsti?
 Vylitý géniu
19.06.2017 01:25:33
Nobl povl: Jak bych si mohl na tebe vzpomenout, když tě neznám? I když možná tuším, že jsi ten anonymní prispevatel který je zde velmi často a podepisuje se v mých otázkách velmi různě (nebyl jsi i smajlík)?
 Vylitý géniu
19.06.2017 01:25:08
Vylitý géniu: Ova, netušíš? Ostrava, Opava. Já osobně jsem z třetího největšího města v této zemi, a jak se sám nazývám, naprostý vykořeněnec. Takže Ostrava. "Ork"=Ostraváček.
 ork
19.06.2017 01:22:09
Ježek second editon: Nevím jestli je to dobou, ale organizace čehokoliv se mi i přes různé komunikátory zdá čím dál obtížnější. Zatím se pro vyjádřil pouze Xik real, tak uvidíme co ostatní...
 Vylitý géniu
19.06.2017 01:21:54
Xik: ano - já bych se bavil. Jinak jsem měl být kaiten off, ale zasáhla autokorekce
 Kaiten pdf.
19.06.2017 01:17:27
Hm... Já bych šel, ale na mě si určitě ani nevzpomeneš! ;-) A zkusil bych to obráceně, mohl bys tu udělat seznam hostů a pak je obepsat. Asi by to bylo efektivnější.
Smajlík  Nóbl póvl
19.06.2017 01:13:46
Já! :)

A rozešlete to do zpráv všem koho na srazu chcete vidět, aby o tom taky věděli a dorazili.
 Xik real Muž28 Kategorie
19.06.2017 01:12:34
Kaiten pdf.: Scházet kvůli tomu abychom se poprali nebudeme. chceme se pobavit a užít čas s fajn lidma.
 Xik real Muž28 Kategorie
19.06.2017 01:10:57
Tak kdo bude mít aspoň teoreticky zájem ať napíše... s datumem či místem se dá vždycky hýbat...
 Vylitý géniu
19.06.2017 01:08:14
Kdyby se poradal třeba paintball... a zúčastnil se Ave Já, kracek a podobní, šel bych do toho.
 Kaiten pdf.
19.06.2017 01:08:12
Ano, oficiální sraz mnoho let nebyl. Já se nechal vyblbnout koncem minulého listopadu a jak to pak dopadlo? Dokonce jsem měl pro vás jako překvápko někoho, koho všichni dobře znáte a nikdy na žádném srazu nebyl. Ta teď máte prd.
 Ježek second edition Muž35 Kategorie
19.06.2017 01:07:23
BZ1: Bohužel netuším co je Ova...
 Vylitý géniu
19.06.2017 01:04:36
Ahoj
Občas tu chodím někdy více,někdy měně ale byl bych pro dorazit se na taký sraz zpovědnice
kdyby někdo organizoval v Ově.
 BZ1
19.06.2017 00:56:55
Xia Real: Tak aspoň, že bych nebyl případně s maskou jediný :))
I takové varianty by byly možné, ale i když nejsem úplný pamětník (chodím sem cca 6-7 let), tak tuším, že zde žádný oficiální sraz nebyl. Tudíž předpokládám, že bude úspěch vůbec nějaký sraz zorganizovat a až případně poté co se skupina pozná a bude ji to nebo časti vyhovovat, lze přemýšlet nad "neklasickymi variantami".
 Vylitý géniu
19.06.2017 00:49:31
Třeba bychom mohli někdy organizovat i Laser Game či paintball. :) Ať se i trochu hýbeme, když jsme furt u kompů :D
Smajlík  Xik real Muž28 Kategorie
19.06.2017 00:47:31
S těma maskama by to bylo úplně boží! :D Vždy jsem chtěl někdy nosit masku anonymous jako správný hacker :D
 Xik real Muž28 Kategorie
19.06.2017 00:47:13
>MS-fanousek
Já se účastnil jen té předsaunové části, jelikož do sauny mě nikdo nedostane. I když na druhou stranu jsem se pak připravil o zážitek, protože by bylo na co se dívat.


>Vylitý géniu
Neboj, nezabil. Musíme si vycházet vstříc takže já bych pro Fandovo duševní zdraví vzal štípačky na ten kabel a izolačku na tvou pusu. Na klávesnici by ti snad stačily tlusté zimní rukavice a bylo by to v cajku.
Ad. audiotechnika - já se bojim, takže možná ty štípačky a izolačku nevezmu, Fanda je komunikativní člověk a určitě si také rád popovídá :D


>Xik real
Nemusíš, ale když tam budeš jediný bez přezdívky tak vůbec nikomu nedojde kdo jsi. A už vůbec ne po tom co jsi se tu na to ptal.
 Ježek second edition Muž35 Kategorie
19.06.2017 00:45:57
Já chci jedině nechat v anonymitě svojí přezdívku, protože vím i o některých lidech známých, co mě znají, ale o mém účtu na zpovědnici nevědí. A chtěl bych aby to tak i zůstalo.

Ale moc rád bych vás potkal a seznámil se s vámi osobně sympatičtí myslící lidé :3
 Xik real Muž28 Kategorie
19.06.2017 00:45:39
Xik Real: Kdybych byl 100 % organizátor, tak bych vytiskl štítky a rozdal masky anonymous, které jsem si jako "správný ajtak" pořídil... :)) ale za mě ne, i když třeba u stolu by z mého pohledu bylo dobré se představit, než přijdou prisedici... :))
 Vylitý géniu
19.06.2017 00:40:10
MS-fanousek: ;-)
 Vylitý géniu
19.06.2017 00:38:50
Nevím asi napíši blbost, ale s některými jsem za tu dobu i když virtuálně strávil velmi mnoho času a věřím, že tam mohou být zatím zajímavý lidé. Samozřejmě plně rozumím neochote a také předsudkům, ale pro mě je to osobně nasednout na autobus, kde mám přímý spoj do Prahy (což předpokládám by bylo místo setkání a hotovo) a vést dialog jinde. Také mám "strach" ale z mého pohledu bych to bral jako komunitní sraz tudíž věřím, že by se podle toho pořídila i skupina nebyli tam žádné problémy apod. Jen bych vyměnil edek komunikace a upravil hi situaci. Za mě návrh a je mi to celkem fuk, ale pokud stím bude komunita pracovat a bude zájem v dobrý termín rád se zúčastním...
Smajlík  Vylitý géniu
19.06.2017 00:38:27
A musíme na srazu prozrazovat svojí přezdívku na Zpovědnici? :D
 Xik real Muž28 Kategorie
19.06.2017 00:29:14
Ježek second edition: a jak bylo v sauně?
 MS-fanousek Muž50 Kategorie
19.06.2017 00:27:07
Ježek second editon: A mě nikdo zase nepozval. :/ Zrovna s tebou bych se předpokládám mohl bavit o audiotechnice apod...zrovna si chci pořídit receiver onkio :))
 Vylitý géniu
19.06.2017 00:24:25
Vylitý géniu: upřímně mne to těší. A věřím, že bych tě nezabil :-D
 MS-fanousek Muž50 Kategorie
19.06.2017 00:22:39
Nemám vůči tobě nijak zvlášť negativní postoj. Jsi rozlítanej na všechny směry a kvůli tomu pokládáš blbý otázky... no co už, aspoň si na to děláš vlastní témata. Mor jsou spíš celibátníci.

P.S. Možná všechno to, na co se ptáš, víš... i to je varianta. Ale nějak moc neřeším, kdo je troller, kdo fejkuje... co mě zaujme, na to odpovím, aniž bych řešil, jestli je to to, či ono.
 Nežádoucí Muž19 Kategorie
19.06.2017 00:22:34
A koho by jste tam chtěli? Ježek napřiklad tuším sliboval, že by zašel. Nevýrazná mi zase slibovala, že mě tam doprovodí atd.
Já osobně bych tam (pokud by se jednalo o surealisticky svět) chtěl MS-fanouska, opravdu by mě zajímala jeho skutečná reakce a trpělivost na dotaz jak ty bity létají kabelem.. :))))
 Vylitý géniu
19.06.2017 00:21:43
Mám IQ -120 a pár prachy v nemovitostech, takže na účtě jen pár šestáků. To asi neprojde co? No neva, já byl na minisrazu už včera, vlastně předevčírem když koukám na hodiny. Vlastně hodinám také nerozumím, takže nevím kdy jsem tam vlastně byl, ale parta byla prima :) Tímto pozdravuju účastníky zájezdu pokud to tu budou číst ;)

>HaruPoppo
Jestli chceš tak tě příště pozveme, ale pozvání pro Koubu někam zapadlo a už nebyl čas ho hledat tak jestli to neva? I když já už zapomněl odkud že to jsi?
 Ježek second edition Muž35 Kategorie
19.06.2017 00:17:53
nežádoucí: Ovšem netřeba dodávat, že na mě nejsi díky debilní dotazům z IT asi zvědav, že? :/
Smajlík  Vylitý géniu
19.06.2017 00:15:10
Napsal jsem ti odpověď do tvého příspěvku o géniích. Že by se opravdu všichni tak báli reality? Ono je to jako ve škole, dobře víš, že někdo si s tím druhým padne do oka hned, někdo později a někdo nikdy.
 ork
19.06.2017 00:14:46
Když to bude někde v Práglu, nebo podobně blízko... a bude to organizovat někdo, u koho se dá věřit, že to fakt proběhne a nebudeme tam ve třech lidech... dá se o tom uvažovat. Že by tam šel někdo, na koho bych byl zvědavej já a kdo by byl zvědavej na mě, to asi není zapotřebí dodávat. Jinak by to byl ztracenej čas a peníze.)
 Nežádoucí Muž19 Kategorie
19.06.2017 00:12:48
Nežádoucí: Tak pojďme na sraz...;))
 Vylitý géniu
19.06.2017 00:11:14
Hurupoppo: Však by to bylo stejně v Praze, tak by jsem Koubu unesli z Karlova mostu...

Ork: Já právě také upřednostňují tu realitu, proto i když mi plně vyhovuje stav za pc doma, rád bych poznal myslitele i naživo.
 Vylitý géniu
19.06.2017 00:10:46
"Valná většina stalejsich uživatelů se totiž stydí za jejich skutečné "já" a nedokázala by si představit život mimo tuto virtuální hru.. "
Problém celýho netu, no.)
 Nežádoucí Muž19 Kategorie
19.06.2017 00:05:49
Vylitý géniu: máš naprostou pravdu, ale ten kdo je upřímný, se stydět nemusí. Mám tu výhodu, že jsem nikdy v žádném virtuálním světě nežil, a na fóru jsem asi tak přes rok, s přestávkami. Pro mě je důležitý reálná svět, ale i ta fóra mají svůj smysl. Škoda, že i zde se projevují ty špatné lidské stránky.
 ork
19.06.2017 00:05:20
Bych i šla na takový sraz, chtěla bych autogram od pana Kouby. Ale to by musel jít aspoň někdo koho znám.
Smajlík  HaruPoppo Žena24 Kategorie
18.06.2017 23:57:25
Však je to nadsázka, zde již žádný sraz nebude. Valná většina stalejsich uživatelů se totiž stydí za jejich skutečné "já" a nedokázala by si představit život mimo tuto virtuální hru..
 Vylitý géniu
18.06.2017 23:48:47
Kdo to IQ bude měřit, podle jakých testů, víš jak to může kolísat, znám to u sebe? Milión čeho na účtu?
 ork

Akční cena

Pridanie rozhrešenia Staršia spoveďNovšia spoveďHlavná stránka
TVOJA PREZÝVKA:

OPÍŠ BEZPEČNOSTNÝ KÓD:
Captcha

Tento inzerat nekúpite.
Pridať inzerát momentálne nie je možné.
TEXT ROZHREŠENIA:

PRILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jaj no niééé ?! sakra mmmuc
(žiadny )


Změňte svoje cookies preference

Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk