Navigační lišta REGISTRÁCIANavigační lišta TABLONavigační lišta ŠTATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMôŽTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Spoveď č.1120422, vložené 05.02.2020 13:01:12 Staršia spoveďNovšia spoveďHlavná stránka
Má vysoký příjem a to je problém!
Ahoj přátelé,

jsem tu po x letech, jelikož se nemám komu svěřit....někomu, kdo by byl zcela objektivní a poradil mi. A blízkých přátel moc nemám a nikomu z rodiny se svěřovat nechci, protože by můj vztah zkritizovali a opět by mi tvrdili, jak moc neschopná jsem, že si neumím najít ,,normálního chlapa" ( ale co to slovo vůbec znamená v dnešní době?).

Zkrátka jde o to, že mám přítele 8 měsíců a diskutovali jsme na téma ,,rodinný rozpočet" a ,,společná kasa", protože bych již ve svém věku ráda žila plnohodnotný vztah a žila společně s přítelem v jedné domácnosti. Jen je tu jeden velký problém, který tkví v tom, že přítel má diametrálně jiný názor než já.On je na vysoké pozici Top manažera a má zhruba kolem 110 tis měsíčně. Já pracuji v bance a mám těch 20. On si představuje rovnocennou partnerku a prý mu vadí, že by musel za ženskou platit vše. Jenže já se svým platem se mu nikdy nemůžu vyrovnat a pochybuji, že jinde mi dají víc ( nemám VŠ, známé na vysokých pozicích a limitují mě cizí jazyky). Přítel si představuje, že každý budeme dávat do společné kasy 15 tis, jenže já mám vlastní výdaje asi 6 tis (pojistky, paušal atd). Když tohle všechno odevzdám, nezbyde mi pak absolutně na nic a prosit ho o to, aby mi dal na kadeřníka nebo na oblečení, tak to fakt nechci. Vůbec na toto nebere ohled a mám pocit absolutního selhání a připadám si hloupě.

Nikdy jsem nechtěla, aby mě chlap živil. Jen bych si přála, aby se ke mně choval jako k ženě. Nechci si s chlapem měřit ,,koule" a poměřovat si příjmy, kdo z nás dvou je na tom líp :( Fakt mě to neskutečně štve a vůbec nevím, jak tomu mám čelit. Třeba zkritizujete mě, že jsem divná...Předtím měl dvě ženy od něj z práce, ale obě manažerky se 40 tis měsíčně a ještě byl ochotný jim občas dát jen tak 20- 30 tis ( a to měl v podstatě menší příjem než má teď). Tohle po něm nechci. Chtěla jsem, aby se ke mně choval hezky, s úctou, a aby respektoval, že nemám takový příjem, a že ho miluju :(

PS: chtěla bych názor od žen i mužů, co si o tom myslíte. Jak to máte vy, jak byste popřípadě reagovali. Děkuji
 zlato E-MAIL:   Žena25 Kategorie  VYMAZAT

Zaslané rozhrešenia Staršia spoveďNovšia spoveďHlavná stránka
Chceš dneska urobiť dobrý skutok ? Pomôž vyššie uvedenému hriešnikovi tým, že mu dáš nejaké rozhrešenie! Môžeš mu ho poslať na e-mailovú adresu, ktorú uviedol pri spovedi, alebo napísať verejne vyplnením formulára na konci tejto stránky. A ak nechceš, aby pod tvojou prezývkou mohol vystupovať ešte niekto iný, zaregistruj si ju TU !
 
08.02.2020 00:23:20
zlato: pak je to idiot. Samozřejmě, že nemůžeš dávat to samé. Pro tebe to znamená celou výplatu, pro něj postradatelný zlomek příjmu. Pokud tomu nerozumí, s takovým člověkem moc nepořídíš. Je to smutné, ale bohužel se pak nabízí jediná možnost - vyměnit. Život není jen o penězích.
 NTN Muž28 Kategorie
06.02.2020 19:58:03
06.02.2020 16:50:57
Jo, to je celkem dobré znázornění obojího pohledu, nehledě na to, který je v tomto případě ten správný, na věc.
 7AMF
06.02.2020 17:27:54
https://youtu.be/vudnMLzZjTg
Smajlík  Nevnímám realitu Muž88 Kategorie
06.02.2020 16:50:57
No, i když se to nepřiznává, tak jistou přirozeností většiny žen je očekávat, že se muž postará o finance, zařídí bydlení, ochrání, s tím že v těhotenství je to jasnačka, dokazuje se tím láska.
Ten tvůj partner je asi trochu držgrešle, nebo mu ta pozice a lidi se kterýma pracuje, leze na mozek, egoušek. Výše platu bývá daná nějakou hladinou v sektoru a leckdy se dá pochybovat, že si plat manager zasluhuje.
Nevím, jestli tě tím jakože tlačí k tomu, aby ses snažila mít lepší práci, s vyšším příjmem, ale at je to jak chce, tak jeho představa, vyšší příjem, znamená lepší člověk, je reálně mimo. Když už chce něco přispívat do společné kasy, zatím, tak percentuelně stejně. Ty z toho co máš, nemůžeš odevzdat 8-15tis. Spíš mi přijde, že si tím platem ve srovnání s tebou něco dokazuje, ego si rádo honí triko.
A nebo má špatný zkušenosti s tím, že si předchozí ženy nárokovaly příliš, počítaly s tím a přišlo mi to co získával zpět neadekvátní. Může i mít pravdu, v tom, že ženy se leckdy schválně dají dokupy s movitým a pak i on může mít dojem, že si oblíbila jeho příjem a ne osobnost. Možná tě zkouší. A nebo je prostě šrkt, egoušek, co navíc chce ženu "své úrovně" a hodnotu života přepočítává na prachy a pozici v práci.

Jenže pro oba platí, že..láska a kvalita vztahu se nedá koupit, zaplatit, vynutit, ani kdyby dotyčná chtěla, přistoupila na tu manipulaci. Z hlediska emocí (a ženy) celkem přirozeně pociťuješ nekomfortní dojmy z toho, že se o to licituje...a že mu vadí dávat víc...že bys měla dávat 85 procent z platu. Z jeho pohledu, chce investovat..chm..ok...ale nemůže chtít abys dávala tolik a ty na to nemusíš přistupovat. Ty sis nechala vnutit dojem, že si tím méněcenná a to není zrovna něco co bys od partnera měla dostat za podporu, že..nebo že by se on měl cítit nějak povýšeně. Ale možná je to jen jeho debilní taktika jak tě tlačit do jiný práce.
Když už, tak percentuelně dávat stejně. Navíc, ty s ním jsi krátce, odevzdávala bys polovinu platu, nenašetřila nic a pak se rozejdete a ty skončíš bez úspor ? Komu to spíš vyhovuje a kdo si tím koho sichruje ?

Pokud bych měl tolik volných peněz a ženu rád, tak by nebyl problém. Samozřejmě, vyžadovalo by to od ní charakter, nesmělo by se to zvrtnout v mega-marnivost.
 brum nelasek
06.02.2020 13:27:04
Roxoror: Máš štěstí :)
Smajlík  Frank Drebin Muž39 Kategorie
06.02.2020 12:26:46
Jde o to, jak to vidíš ty. Co by tě víc trápilo? Kdyby ze svého tobě nepřispíval víc, nebo to, že by chtěl víc po tobě? Byla bys ráda za to, kdyby tě nechal přispívat dle tvých možností, ale zároveň tě nezahrnoval ze svého nějakým větším obnosem? Pod vidinou čeho jsi ho schopna (ještě) tolerovat? Otázka je, pro co by se ti ho vzdávalo hůř. Pro jeho, až na tento problém, jinak fajn osobnost, nebo vidinu, že jde o dobře zajištěnou partii?
Jde o to, aby člověk míru své tolerance, nevydával za to, že miluje, když by k jejímu důvodu vedly jiné okolnosti.
Prvně si v sobě vyřeš, jak moc jsi v právu hájit samu sebe.
Co se týče férového přerozdělování. Spíš než tvůj větší příspěvek do kasy, by ho možná více uklidnilo, kdybys mu řekla, že od něj neočekáváš bůhví jaké dotace tvé osoby.
Na druhou stranu, jsou skrblíci, kteří opravdu trpí a až s odporem, něco někomu dávají.
 4153
06.02.2020 11:01:45
Mě ženská vydělává dvojnásobek než já, miluje mě a udělala by pro mě všechno, peníze nepočítáme, jen se snažím, aby za mě platila co nejméně. Chlapská hrdost :o)

S takovým mužským tě štěstí holka nečeká. To je snad jasné všem. Měj se hezky a mysli realisticky.
 Roxoror
06.02.2020 09:20:40
Researcher: To bohuzel mam😞. Kdybych byla muz,vidim to v podstate stejne.

NTN: To ke taky reseni,ze ja bCh dala 7 a on 20-30,ale to by zase rvel,ze jako nedavame oba stejne.Rekla jsem.mu,ze s mym prijmem nemuzu dat stejny podil jako ob.Je to hlavvu
 zlato Žena25 Kategorie
06.02.2020 06:40:01
Tak já jsem skončil u top managera a 120k.
 zlomyslný hajzl Muž19 Kategorie
06.02.2020 00:19:27
Tak se domluvte nějak rozumně. Ty dávej do společné kasy 5-7, on ať dává 20-30 a zbytek ať si třeba sežere. Budete mít ve společné kase i tobě něco zbyde.
Smajlík  NTN Muž28 Kategorie
05.02.2020 23:40:04
Máš velkou smůlu, mít takového partnera. Já být v jeho pozici, tak bych vůbec neřešil, jaký výdělek by měla mít moje láska. Podstatnější by pro mne bylo, že je to moje láska...
 Researcher Muž81 Kategorie
05.02.2020 19:12:05
4512

To máš hezky napsané. Vidím to stejně. Jenže, ono by to chtělo přečíst i druhou stranu.

Ono mezi řádky...když to čteš celé.
 zase jsem to já Žena44 Kategorie
05.02.2020 18:35:44
Přijde mi že tě nemiluje a nemyslí to s tebou vážně. Můj přítel by se pro mě rozkrájel a nejradši by mě nenechal vůbec nic platit (a to vydělává mnohem méně). Samozřejmě ho krotím a nenechávám se vydržovat, ale už jen to, že by byl ochotný mi snést modré z nebe je pro mě důležité.
Já kdybych měla peněz nad hlavu a vydělávala měsíčně přes sto tisíc, tak bych příteli taky platila víc a chtěla bych aby se měl dobře. Těch peněz milujícím lidem líto není, chtějí pro toho druhého to nejlepší a berou na jeho finanční situaci ohledy.
Je mi to líto, ale připadá mi, že uděláš líp, když půjdeš o dům dál. S tímhle tě asi moc štěstí nepotká.
Smajlík  4512
05.02.2020 16:47:14
91 odpovědí na tuhle FEJK zpověď?
Nenechte se vysmát, tolik lidí ani dnes na ZP nebylo.
 FEjky a zas FEJky.
05.02.2020 16:46:33
alfasamecekruzovy: Nepochopil, nejsem hoden toho pochopit hluboké Řezníkovy myšlenkové pochody. (a nebo si z tebe jen dělám prdel) Nepodsouvej mi tvé úvahy o mé morálce.
 pan Klobouk
05.02.2020 16:46:23
pan Klobouk Rekni mi co si ma clovek myslet o nekom kdo oslavuje krizi aby na ni mohl vydelat...ne ale nejsi vubec zadna hyjena...treba ne ale mluvis tak a mel bysis to uvedomit.a
 alfasamecekruzovy
05.02.2020 16:39:27
No myslím že je každému kulové co si dělám s penězi a kolik si vydělávám a to se týká i partnera. Takže v mém životě tohle snad ani řešit nebudu.

Jinak za tebe nic platit nemusí ani do poklady 15 tis dávat nemusíš, proč taky. Kdyby jsi měla někoho jiného, tak by sis mohla kupovat oblečení sama a ne dávat částku do kasy když nemusíš :) takže si uprav přístup chování a nepřikyvuj vše co ti řekne přítel. Jsou to tvoje prachy a na živobytí si umíš vydělat, tak bych se v tom nepodřizovala když nemusíš.
 *MileynQa* Žena24 Kategorie
05.02.2020 16:34:59
pan Klobouk ne...opet...klasika...nepochopil si podstatu problemu a meho sdeleni a resis neco naprosto nepodstatnyho...jako temer kazdej jak rikam vy lidi v tyhle rozmazleny mamonarsky spolecnosti si to uz dokonce ani v nejmensim neuvedomujete...tahle spolecnost je ztracena a nema uz zadnou moralku vse nahradili penize.
 alfasamecekruzovy
05.02.2020 16:29:19
alfasamecekruzovy: Super, takhle mi na první našlápnutí nestartoval ani fichtl. Jak se ti s tímhle přístupem žije? Zvládneš dojít vysypat koš nebo se taky bojíš, že ti někdo shodí na hlavu bombu? Makroekonomika funguje v cyklech, takže otázka není jestli přijde krize, ale kdy přijde. Samozřejmě že může přijít válka, mor nebo cholera. Ale taky nemusí. Až přijde, budu to řešit abych se postaral o svou rodinu. Nepřipouštím si, že bych mohl umřít, zmrzačit se nebo vážně onemocnět a přesto mám pro tyhle případy pojištění. Nepředpokládám, že bych si podpálil barák, přesto mám pojistku. Tož asi tak, chci žít, ne přežívat s nějakými nihilistickými předpověďmi.

zlato: Nejde mi do hlavy, že bys ve dvou měla vyšší náklady na bydlení než máš teď (jestli teda bydlíš sama). Ty máš nějakou představu, on má nějakou představu. Buď se doberete kompromisu nebo ne. Můžeš zkusit navrhnout, že budete mít společnou kasu jen na nájem a energie a zbytek řešit jasnými pravidly nějak na střídačku. Mně osobně by hanba fackovala, kdybych chrtil na večeřích, zážitcích, dovolených, ale běda jak by si partnerka začala vynucovat že má na něco automaticky nárok, protože vydělávám víc. To už tu bylo a jsem rád, že současná pani si zakládá na tom jak se o své záležitosti dokáže postarat. Taky si jednou nabila s jedním ex ohledně financí čumák, možná proto se tak snadno ohledně peněz dohodnem. Po návratu z mateřské (kdy jsem si nechával fakt drobné kapesné a zbytek jí posílal) jsme sedli nad Excel a za čtvrt hoďky bylo vyřešeno. Hele, co kdybych tohle, tohle a tohle posílala já? Tak jo.
 pan Klobouk
05.02.2020 16:14:30
anett1234: To jsem nepsala v textu. Nechci, aby mi někdo tvrdil, že on je ten zlý. Chtěla jsem jen vědět názor, převážně mužů. Ale upřímně- jsem na tom líp sama. Nechci, aby mi dával najevo, že jsem jen obyčejná ženská s 20tis a dával mi to vyžrat po 1-2 letech. Na to nemám nervy.
 zlato Žena25 Kategorie
05.02.2020 16:14:03
pan Klobouk uvedomis si treba to ze s krizi casto prijde i valka ? Ale tak budes mit levny byty zejo dokud ti na rodinu neshodej bombu...pak mozna pochopis pravou hodnotu zivota a ze je lepsi byt chudej v miru nez bohatej v hnusny dobe,poznas ze mir nad zlato a ze zadny miliony se nevyrovnaji miru,klidu a pohode...zpiva to jeden typek ve svy pisnicce a ma naprostou pravdu...oznacil bych to za moudro a zivotni pravdu ktera plati plosne temer pro kohokoliv... ,,Budes se muset v mrzaka bez majetku promenit aby si mohl poradne TO CO SI MEL OCENIT ! TO je takovy moudro a takova pravda ...ale to vi jen ty ktery meli hubu v bahne
Nevim jestli si mas pripadat jako hyjena neznam te to musis vedet sam pokud mas moralku.Jako hyjena se muzes citit pokud to budes psat nebo rikat timhle stylem jako KONECNE apod.ted chapu ze to tak mysleno nebylo.Vy rozmazlenci co nevite co je zivot a utrpeni si neumite vazit veci ktery mate a resite porad nepodstatny veci jako jsou prachy navic abych se nemusel hybat nebo si mohl koupit novy auto.Tahle civilizace bohuzel asi potrebuje zazit plosny restart v podobe valky aby si lidi zase uvedomili par veci.
Smajlík  alfasamecekruzovy
05.02.2020 16:09:29
Finreir: ano, ořesne tak, To ,,hovno" , co mi zbyde, čili těch 5 tis mám přesně na to, cos uvedl hned v úvodu a beru to jako podpásovku od něj :(


Michal-222: Myslím, že si mě úplně nepochopil. nejsem žádná zlatokopka. Na vše jsem si vždy vydělala sama. Nikdy jsem od chlapa nic nedostala ( drahou dovolenou, šperky, drahý oblečení). Myslím, že zbytečně soudíš a nevíš o mně vůbec nic!
 zlato Žena25 Kategorie
05.02.2020 16:06:29
Finreir: Vím, že ty peníze skáčou, taky si šetřím. Jen nečekám, že to za mě bude řešit někdo jinej. A vím, že je to investice peněz a citů a času a všeho. Ale podle toho, jak tu píše, mám spíš dojem, že sem přišla, abychom jí pohladili a řekli, že on je ten zlej. Není. Jen je opatrnej. Nedivím se.
 anett1234
05.02.2020 16:04:57
anett1234: Těch 5 tis, co mi zbyde dám za pojistky, paušal a našim splácím půjčku za tepelko. Psala jsem, že mi zbyde 0 viz níže v jiným komentu
 zlato Žena25 Kategorie
05.02.2020 16:03:54
Michal-222
V ohledu svých peněz myšleno.
 zase jsem to já Žena44 Kategorie
05.02.2020 16:02:45
zlato:
Jinak asi nezbude než se smířit s faktem, že jako zlatokopka se prostě neuživíš...asi na to nemáš potřebné nadání...
 Michal-222 Muž44 Kategorie
05.02.2020 16:02:41
Já bych do toho bydlení nešla. Prostě bych radši byla sama za sebe. Když chce vše brát fifty fifty a kalkuluje, co se mu vyplatí, dělala bych to taky. A nemusím být spolubydlící s povinnostma manželky teda. Ale dělej jak chceš.
 psenicna slupka
05.02.2020 16:02:30
anett1234: Že ty vystačíš je fajn, ale pokud má někdo spoření, pojistku, stavebko, tak ti ty prachy naskáčou velice rychle.


Vztah je investice - citů, času, peněz. A zrovna peníze jsou to nejmenší.

Vtipný je, když tě před tohle postaví po osmi měsících vztahu. To mu mělo být jasné hned, že s tím, kolik vyděláváš, tak to asi takhle úplně nepůjde. To třeba považuju za poměrně velkou podpásovku, protože pokud on na tom bude trvat, tak ty nemáš moc na výběr.
 Finreir Muž37 Kategorie
05.02.2020 16:01:56
zlato:
>>U kadeřníka jsem nebyla dva roky<<<
To by skoro stálo za fotku...
 Michal-222 Muž44 Kategorie
05.02.2020 15:59:23
zase jsem to já:
Tak nikdo, kdo si dokáže sehnat práci za 100K nemůže být úplně blbej...

Znal jsem taky jednoho co dělal ředitele v jedné z okolních fabrik, tuším že měl minimálně 2.5x tolik, ještě...

Jednoho dne ho ovšem z fabriky vyhodili ... tak se pustil do nějakého podnikání ... ale (asi s dost velkou hrůzou) zjistil, že podnikat vlastní hlavou a rukama je trochu něco jiného než když má za zády nadnárodní korporaci...

On teda asi nebyl takový skrblík ... spíš že mu asi přišlo škoda to vše investovat jen do jedné ženy...

Když ho potkám dneska, tak to vypadá, že je rád, že dá do kupy minimálku...
 Michal-222 Muž44 Kategorie
05.02.2020 15:58:56
zlato: Ano, neznám tě. Tak mi pověz, jaké máš výdaje kromě jídla a bydlení, že ti 5000 nestačí?
 anett1234
05.02.2020 15:56:26
anett1234: já se teď v podstatě živím sama taky. Neznáš mě. U kadeřníka jsem nebyla dva roky a oblečení jsem si koupila naposledy před půl rokem. Promiň, ale nevíš o mně vůbec nic.
 zlato Žena25 Kategorie
05.02.2020 15:52:25
alfasamecekruzovy: Rád píchám (nevědomky) do vosích hnízd. ;-) Slovo konečně jsem nepoužil ve smyslu, že bych se na to kdovíjak těšil, ta krize přijde ať chci nebo ne (jako že nechci, zas mi šáhnou v práci na prémie i základ), ale slibují jí už roky - tak KONEČNĚ přijde. Spekulovat na pokles cen komodit nebo akcií je úplně normální, proč nespekulovat na propad cen nemovitostí. Nevyužiju to já, využije to někdo jiný. Mám si připadat jako hyena? Fajn. Hyena

To s tou vejškou beru zpět, soráč - překoukl jsem se v textu zpovědi, samozřejmě sem skáču ve volných chvilkách mezi prací. I tak je to s ohledem na segment docela málo. Při srovnání třeba s billboardy na Lidlu. Když se vám chce směňovat svůj čas za takhle málo, cajk. Já to mám jinak.
 pan Klobouk
05.02.2020 15:51:44
Michal-222

Ne, nejsem na prachy, tohle jsem nikdy neřešila. Ale tady z toho jde vyčíst, že ten týpek není blbej.
 zase jsem to já Žena44 Kategorie
05.02.2020 15:48:56
zlato: Jak jsem psala, taky vydělávám 20. A vystačím si. Ještě budu kupovat a živit papírovýho psa. Přišla jsi sem, abys slyšela názory. Tady je názor. Pokud bys měla zaplacený nájem a veškeré jídlo a výdaje na domácnost, ale nevystačila by sis s 5 tidícema na svoje oblečení a kadeřníky, rozhazuješ za nesmysly, na který nemáš. Nauč se zacházet s penězma.
 anett1234
05.02.2020 15:46:25
anett1234: Je to tak, že přijmy jsou mizerný a výdaje přesahují příjmy. Nepoučuj mě, vím ,jaká je realita
Smajlík  zlato Žena25 Kategorie
05.02.2020 15:44:31
Zlato:V práci má 26 tisíc čistého, dělá zprávu nemovitostí a pronajímá svůj byt za 11 tisíc.Teď bude kupovat další na pronájem ale z půlky bude na hypotéku.Je potřeba koukat do budoucna, důchody jsou daleko a nejistý.
 BAKY 40
05.02.2020 15:37:07
A proč by to hned musel být blb, když nechce rvát svoje peníze do holky, kterou nezná ani rok? Časem to může být úplně jiný, ale teď je na takové věci sakra brzo. Kromě toho, že říkáš 7-8 tisíc... Žiju teď sama a stojí mě to víc než těch 15. Nájem sama, jídlo sama, veškerý provoz sama. Už jen ten nájem udělá strašně moc, když se dělí dvěma. Nevím, kde žiješ, že si představuješ, že společný bydlení zajistíš za 2x7-8 tisíc. Rozhodně ne v Praze. Tady si za 7 tisíc nepronajmeš ani samostatný pokoj.
 anett1234
05.02.2020 15:33:37
zlato:
Ty můžeš jednoduše požadovat, aby každý dával stejnou část platu (třeba 50%)...je to úplně stejně férové jako ten jeho nápad...

Ovšem, jestli je to blb, tak ti nepomůže ani svěcená voda...
 Michal-222 Muž44 Kategorie
05.02.2020 15:31:51
zase jsem to já:
Copak, sis to taky vyzkoušela ?
 Michal-222 Muž44 Kategorie
05.02.2020 15:30:48
Holka, tady pšenka nepokvete.
 zase jsem to já Žena44 Kategorie
05.02.2020 15:30:27
anett1234: kdyby to bylo 7-8 tis, tak ok. Beru. Ale 15 tis je moc
Smajlík  zlato Žena25 Kategorie
05.02.2020 15:27:53
Mayhem deset: Naši to tak měli taky. Ale to už spolu byli roky sezdaní a měli děti. Trochu jiná situace.
 anett1234
05.02.2020 15:27:13
Diamond vampire: souhlasím s tím, cos napsala
 zlato Žena25 Kategorie
05.02.2020 15:26:01
Asi jsem z divný rodiny, ale u nás se prostě peníze sešly, zaplatily se výdaje (nájem a tak), každej si vzal kousek pro sebe (rovným dílem a skromně) a zbytek se schoval na spoření.
A že si oba rodiče několikrát vyměnili roli toho, kdo vydělává víc. Vždycky, bez mrknutí oka, všechno považovali za společné.
 Mayhem deset
05.02.2020 15:24:14
Otázka je, na co je těch 15000. My s ex dělili nájem napůl, takže 8500 každej, každej 3000 na jídlo a hygienické potřeby, to už je 11500, do toho nějakej benzín, sem tam kino, večeře, občas je domů potřeba něco koupit... Těch 15000 naskáče rychle. A to taky beru 20 čistýho a ještě jsem v tom neměla obědy během práce a tak. On bral 60-70 za měsíc. A přišlo mi to fér...
 anett1234
05.02.2020 15:23:57
Lol, 110 není mzda top manažera, natožpak Top psáno s velkým T. To je mzda lopat na pozicích nižšího managementu a lopatek typu HR partnerek a podobných expertek.
Smajlík  Mr T
05.02.2020 15:19:23
Kefka the anarchist: To s tím nemá NIC společného, navíc dávno mám krizi, že na Boha seru... Prostě jsme manželé, jsme MY, nejsme oddělené jednotky, nejsme cizí lidi... My si naprosto věříme. Navíc i ze zákona je společné jmění a manželé mají mít stejnou životní úroveň.
 Diamond vampire Žena26 Kategorie
05.02.2020 15:18:56
alfasamecekruzovy: Ale on se přece dělit chce, jen jiným poměrem. Je to jako s daněmi - v některých státech se přispívá rovně (tj. každý občan zaplatí třeba 5 000 / měsíc), jinde je to procentem (např. u nás - 15% z příjmu), jinde je progresivní daň (kdo vydělá 15 tis., zaplatí 10% daň, kdo vydělá 100 tis., zaplatí 50% daň). A je na každém, co považuje za spravedlivé. Ten tvůj přístup bude fungovat, pokud žiješ přítomností a jsi připraven na následky - tj. dnes mám dům, rodinu, práci a zítra je třeba mít nemusím a jsem na to připravený a neřeším to, Pánbůh dal Pánbůh vzal, začnu potom znova. Potom si můžeš dovolit peníze neřešit a vůbec neříkám, že je to špatně, jenomže hodně lidí si tohle říct nedokáže (nemají na to povahu) - a pokud přijdou třeba o práci a milenka je navíc potom vypakuje, těžko potom začínají znovu od nuly.
 Husopas
05.02.2020 15:16:59
Taky kouká hodně kolem sebe, že páry třeba budují byznys spolu vedle HPP. Taková byla taky má představa. Přišel jsem třeba s návrhem, že mě baví focení a moda. Chtěla bych si si přivydělat i sama, ale jemu všechno vadí- že bych se vystavovala a někde pozovala atd..Sám s ničím nepřijde a mě to sere! :-(
Smajlík  zlato Žena25 Kategorie
05.02.2020 15:15:08
Je mi líto, ale jak ti to řekne takhle jasně, tak je to vůl. Peníze mají přinášet radost a ne problémy. On by měl mít dobrý pocit z toho, že tě může brát do lepších podniků, lepší dovolenou, protože na to má a né, že tě nikam neveme, nikam nejedete, protože ty si nemůžeš dovolit to platit napůl. Maličko by ho omluvilo, kdyby měl zkušenosti se zlatokopkama, ale i tak je to jeho blbost a slušnej chlap nikdy svojí minulostí nezatíží partnerku, která je slušná.

Co vidím okolo sebe, tak málo manažerům ta pozice nestoupla do hlavy nebo nejsou arogantní blbci sami od sebe.

On by si měl tedy najít taky nějakou manažerku, když je to pro něj tak důležité. V tomhle vztahu se budete trápit oba, ty ale víc.
 Finreir Muž37 Kategorie
05.02.2020 15:12:11
Utrácej do výše svých příjmů a nechtěj aby ti někdo dotoval tvé výdaje. Dneska je to láska, ale za rok, dva už můžete jít od sebe. Ty spokojená, žes z něj vytáhla nějaké prachy, on naštvanej, že byl tak blbej a dával ti je.
A právě tomu se on chce rozumně a logicky vyhnout.

Nelíbí se ti to? Najdi si jiného. Jak už jsem psal níže, přestaňte pořád ženské pitomé chtít své partnery předělávat! Takoví jsou, tak berte nebo nechte.
 taktovidimja
05.02.2020 15:10:24
Frank Drebin: Pan Klobouk se ještě dozví zajímavé věci... Ale on je asi trochu nechápavý obecně, když už podruhé sem plete VŠ, ale zlato ji přitom nemá a píše to.

Hlavně se pochlubit, jak na tohle a tamto má a jak je pilná včelička. Asi jej nikdo doma nepochválí.
Smajlík  Katka Neumannová
05.02.2020 15:10:23
pan Klobouk jen pockat az KONECNE prijde krize abych mohl nakoupit par bytu a mel se jako prase v zite...nezajima me ze x lidi zemre nebo se stane bezdomovci hlavni je ze JA se budu mit dobre takze hura at uz je tu krize...fuj ty ses dobytek hnusnej takovy lidi primo nesnasim...si odpad.Sobeckej,arogantni a jeste k tomu uplne hloupej odpad.
Smajlík  alfasamecekruzovy
05.02.2020 15:09:40
Diamond vampire: Vy extrémní pánbíčkáři jste skupina sama pro sebe. Upřímně nikomu nedoporučuji, aby si tvoji radu bral k srdci. Jednou se ti to může šeredně vymstít a nadávat pak budeš moci jen sama sobě a své naivitě.
 Kefka the anarchist
05.02.2020 15:08:21
Diamond vampire jsem stejnyho nazoru na druhou stranu se tohle tezko posuzuje protoze lidi sou zkratka ruzny...tohle musi vedet jen autorka.Verim ze jsou i lidi ktery druhyho miluji ale presto jsou mamoni a nemaji takovy to NASE...sice to absolutne vubec nechapu ale tenhle druh cloveka zase nebude chapat muj postoj...je tezky tohle soudit kazdopadne jak rikam tohle musi vedet autorka jak je na tom a jestli se miluji(hlavne si nenamlouvat a byt k sobe uprimny)
 alfasamecekruzovy
05.02.2020 15:07:09
Frank Drebin: Na stan by asi jen tak nenašetřila, na 2+kk v paneláku v krajském městě bez problémů ano. Pár let už ho pronajímáme, splácí se prakticky sám, přemýšlím že koupím další, jen počkat až konečně přijde krize.
 pan Klobouk
05.02.2020 15:04:17
pan Klobouk: Z platu zdravotní sestry si zařídila bydlení? Si koupila stan v Decathlonu?
 Frank Drebin Muž39 Kategorie
05.02.2020 15:03:06
Já nemám tak extrémní přítel, ale můj muž ještě studuje, takže já jediná plnohodně vydělávám. Kartu dostal ani ne po dvou měsících, plný přístup k účtu asi po půl roce známosti, ne až po svatbě. Jsme SPOLU a všechno je NAŠE. Nebere tě jako partnerku, jste jenom šukací přátelé.
 Diamond vampire Žena26 Kategorie
05.02.2020 15:01:24
Uvádíš rozpětí 20-25. Těch 5k je ale sakra rozdíl. Když ti přidají 5 tisíc, je to 25% skok. Opakuji se, ale 20 čistého s VŠ v bankovním sektoru je zoufalost, tohle musí být maximálně někde na přepážce (a tam podle mého názoru potřeba ani vejška ani nějaké velké přeplácení - není důvod), i třeba takový řadový riskaři mají podstatně víc. Pro bankovní sektor jsem pár let dělal, trošku povědomí mám. 25k čístého má třeba moje partnerka se střední zdrávkou v ordinaci praktického lékaře. Její kamarádky z bývalého oddělení mají s rezervou přes 30 čistého, ale za dřinu a noční směny. Proto mi připadá nesmysl spokojit se s vejškou s dvackou, notabene podle věku už nějakých pár let po škole. Ex to takhle měla, třicítka na krku, úspory žádný, majetek kromě psa a kola taky žádný, střídala mamahotel a spolubydlení. Co vím tak v tom stále pokračuje a jsem rád že se toho už nemusím účastnit. Moje současná drahá polovička si z platu zdravotní sestry v pohodě zařídila vlastní bydlení, auto i pravidelné dovolené u moře. Diametrální rozdíl a jen v nastavení přístupu.
 pan Klobouk
05.02.2020 14:58:38
Promin mi ze sem to rekl takhle hnusne ale ja to co popisujes naprosto nechapu...nechapu lidi pro ktery jsou penize tak strasne dulezity...ja sem tam venuju i bezdomovci litr kdyz se mam zrovna dobre a tyhle mamoni se nechteji delit se svoji ,,laskou,, ? Mno ja u takovych lidi mam pochyby co je pro ne laska protoze mam podezreni ze laska k VECI k penezum je u nich silnejsi nez laska k clovekovi.Neumim to zkratka pochopit protoze penize nemam rad.Kazi lidi a chraktery.
Jsou dva typy lidi...jeden chce prozit zivot vedle druhyho a nemusi ho k tomu milovat musi hlavne fungovat a tak spolecne zestarnou celkem bez vasne a lasky a pak je jienj druh lidi pro ktery je laska to nejvic a pro druhyho by skocil z mostu kdyby musel....jeden chce zit vedle druhyho ale pouze za podminky ze se oba miluji,respektuji a duveruji a je to pro me alfa omega az potom jsou penize.
 alfasamecekruzovy
05.02.2020 14:58:12
U nás to je tak, že já vydělávám cca 20 a on cca 60, nájem platíme napůl a pokud někdy budeme brát hypotéku tak taky napůl, pokud by šlo už o děti, postará se o nás, dokud nejsou řešíme to takto.

Co se týče jídla, já více vařím, dělám teplé večeře, starám se o domácnost v podstatě častěji, ale on pomáhá, takže tam je ten poměr jiný, já dám např. 2000 měs. a on takových 8000 protože má tu potřebu (dobroty, proteiny,atd které má spíše pro sebe) plus ještě vráží do svého auta a školení do práce atd..

Mě zůstane na konci měsíce třeba 6000 pro sebe, které si ukládám a mu třeba 30 000. No a? Jsme v pohodě ohledně peněz. Jsme spolu 3 roky a šetříme postupně na hypotéku. A kdybychom se rozešli, nemůžeme si nic vyčítat, každý si šetří své bokem, ale na druhou stranu nejsme ani jeden škrt, uděláme druhému radost. Já koupím mu něco za tisícovku, on mě třeba trošku dražší věc, ale jinak jedem napůl i dovči.

Jinak, začali jsme to řešit rok a půl po společném chození, když jsme oba dodělali vysokou a hledali si práci.
 Penizejsoustarost
05.02.2020 14:56:19
Ten společný účet je ve vašem případě absolutní blbost, tvůj přítel musí pochopit, že takovou částku na ten účet prostě posílat nemůžeš, takže ti buď vyjde vstříc a bude po tobě žádat méně, nebo žádný společný účet nebude. Pan manažer tě má zřejmě pěkně zpracovanou, když si nejsi schopná prosadit ani drobný ústupek.
 Kefka the anarchist
05.02.2020 14:53:48
alfasamecekruzovy: I to je možný. Není to první ,,hovado", na které jsem narazila. Jsem už z toho všeho unavená a v depce :(
Smajlík  zlato Žena25 Kategorie
05.02.2020 14:50:49
Na co teď VŠ, když máš asi praxi a pracovní trh je nejlepší za celou existenci ČR... koukej změnit práci za lepší, zbav se těch sebeobviňovacích tendencí "mám pocit absolutního selhání a připadám si hloupě" a tomu blbečkovi vysvětli, že si tolik nemůžeš dovolit. Pokud to nepochopí a je mu přednějších pár tisíc, které by za tebe "zatáhnul"... ano, pár tisíc... tak ať jde do pi... protože ti akorát ukazuje, za co tě má a kde má priority.
 Katka Neumannová
05.02.2020 14:48:42
Nasla sis hovado pro ktery jsou prachy prednejsi nez ty a laska ? Mno tak si trp
Smajlík  alfasamecekruzovy
05.02.2020 14:41:46
tady se řeší pár tisícovek a ne že chce pojídat jeho výplatu .. kromě toho, když chlap přispěje o něco víc peněz, tak žena zas může doma udělat o něco víc prací a je to v pohodě a on dostává tu hodnotu rovnou zpět a nemusí kalkulovat, co že když se pak rozejdou
Smajlík  Nevnímám realitu Muž88 Kategorie
05.02.2020 14:40:40
BAKY 40: takovou představu bych měla taky, aby to takhle fungovalo. Potřebovala bych vyšší příjem, abych se necitíla tak blbě:( . Mohu se zeptat, co dělá přítelkyně za pozicic? Přemýšelala jsem o pozici účetní.
Smajlík  zlato Žena25 Kategorie
05.02.2020 14:35:48
Kefka the anarchist: S tím účtem přišel on. Já mu řekla, že vzhledem k mým příjmům a výdajům se mu absolutně nemůžu vyrovnat. Bohužel
 zlato Žena25 Kategorie
05.02.2020 14:35:30
>>>se nemám komu svěřit....někomu, kdo by byl zcela objektivní a poradil mi<<<

Pokud hledáš objektivitu, tak to jsi tady správně...

Jinak, pokud vím, tak podobnou siuaci řeší ženy zpravidla tak, že dotyčného přimějí k svatbě ... a pak už je veškerý majetek společný ... a když se to chlapovi nelíbí, tak se může za pár let rozvést a polovinu majetku jí nechat...
 Michal-222 Muž44 Kategorie
05.02.2020 14:34:08
pan Klobouk: Víš, já mám kolem sebe hodně žen co maji 20-25 čistého. Možná na manažerské pozici .... A ty výdaje jsou problém. Mám co dělat sama. Nechci po něm, aby mi odevzdával svůj příjem. To jsem ani nikdy neřekla. Já jen chci, abychom si navzájem pomáhali a byli si oporou. Nechci po něm luxusní dovolený, večeře atd..Jsou ženské daleko náročnější :(
Smajlík  zlato Žena25 Kategorie
05.02.2020 14:29:08
Škoda, že největší expert přes finance na Zpovědnici Iceman1988 na to bude moci reagovat až o víkendu :)
Smajlík  Frank Drebin Muž39 Kategorie
05.02.2020 14:24:04
Ok kdyby sis našla chlapa, co bude mít stejný příjem jako ty, tj. potom by dával do společné kasy stejně peněz (opět 15 tis., ale 50/50), byla bys spokojenější? Ten příklad co dáváš bude fungovat těžko, protože nejste sezdaní a nemáte děti. To, co po něm v podstatě chceš je to, aby se s tebou dělil o svůj majetek a nedáváš mu vůbec žádnou jistotu, že mu zůstane. Tj. abych to připodobnil více - řekněme, že by tvůj přítel měl dům, žádala bys ho, aby půlku domu přepsal na tebe? Tady už je to jasnější - on přepíše půlku domu, pak se rozejdete, ty más zničehonic půlku domu. U peněz je to stejné - ty pošleš na účet 15 tis, on 85 tis./měsíc, za dva roky se rozejdete, tou dobou bude na společném účtu 100 000 x 24 = 2 400 000 Kč (pokud nic nevyberete), ty si vezmeš 1 200 000 Kč, i když sama jsi tam dala 360 000 Kč. V minulosti to bylo jednodušší, tehdy se lidi vzali a rozvod v podstatě nebyl možný, takže majetek zůstal vždycky v rodině, ale dneska je velice snadné o věci přijít.
Smajlík  Husopas
05.02.2020 14:16:08
Aha, takže 32. No tak to už je ta dvacka čistého tuplem na významně zdvižené obočí. Jaké máš náklady s bydlením a provozem domácnosti teď? Dost dobře si neumím představit že bych se s tím sakumprdum vešel nějak výrazně níž.
Tomu jeho odkládání a investování dost rozumím, třeba chce mít v padesáti vyděláno, není to vůbec nereálné. Spíš se zbav pocitu, že máš na něco jen s ohledem na výši jeho platu nárok, jste spolu 8 měsíců, třeba je pořád opatrný, dost možná vyškolený z předešlých vztahů. Když já si vzpomenu jak jsem byl naivní a po zásluze oškubán... co je psáno, to je dáno. Tohle je moje, tohle je tvoje, když někdy půjdem od sebe, bude to tak a tak. Ruku na to a tak to taky bude i v katastru.

banán: To je docela ranec, vzhledem k tomu že to mám vše krát čtyři osoby, držím se při zemi. Kámoš někde loni v březnu vyštrachal Francii za asi 6k na osobu (ubytko a 5 dní skipas), cesta a jídlo vlastní. Jen skipas samotný by na místě vyšel na 200€, vůbec tu cenu nechápu. Teď jedem po dlouhém přemlouvání s partou z vejšky do Krkonoš do holobytový chaty za 7k na týden za pokoj, permice pro dva na 5 dní další 4k a to ještě trefené s velkou slevou. Tak až na tu otravnou cestu je volba vcelku jasná. A nějaký bližší hory (řekněme Tux nebo Stubai), tam už vůbec není o čem, v tuzemsku je to stejně jen taková parodie na lyžování.
 pan Klobouk
05.02.2020 14:15:43
Fakt nevím, co se ti nelíbí. Navrhla sis společný účet, abys mohla utrácet jeho výplatu, jenže tvůj přítel není hlupák a chce fér podmínky. Ten společný účet zřejmě nebude řešení, možná kdyby jsi mu řekla, ať ti měsíčně začne posílat nějakou fixní částku odpovídající (ideálně trochu přesahující) zhruba 50 procentům společných výdajů, bylo by to lepší, pak by tě minimálně tak neprudil ohledně věcí či služeb, co si koupíš za to, co ti zbyde.
 Kefka the anarchist
05.02.2020 14:13:43
Osobně si myslím že společná kasa je nesmysl, mam měsíčně ještě o něco víc než tvůj přítel a má přítelkyně má cca 35 tisíc, žádnou společnou kasu nemáme, já si investuji své peníze a ona má své, bydlíme v mém domě, žádné náklady po ní nechci, vaří a stará se o domácnost, pomáhá mi . Nákupy jídla platí o něco víc ona.Žil jsem pár let sám a náklady na bydlení ve dvou jsou zanedbatelné.Ona svůj byt pronajímá a já mám 4 byty které pronajímám,tento stav nám vyhovuje,co se týče investic tak každý investujeme své peníze ale vždy řešíme investice spolu.Takto to funguje velmi dobře.Pokud se neschodnem na názoru,tak každý ryskuje své peníze.
 BAKY 40
05.02.2020 14:10:36
Nechápu proč by se v partnerství měl nájem a všechno platit napůl. Vždyť to je jak u spolubydlících...hrůza..podle mě by každý z partneru měl přispívat na společný účet úměrně svymu platů. Např tam každý dá polovinu svýho platu je to ok a je jedno jestli dá žena víc nebo muž. Toť můj nazor
 Asddsa
05.02.2020 14:06:24
No je to jednoduché. Oba plaťte výdaje za bydlení, jídlo apod. napůl. A zbytek si každý nechá. A pokud má takové nároky na bydlení, restaurace, zábavu apod., že ty na to prostě nemáš, tak mu to oznam. Buď se uskromní i on nebo se rozejděte.
Smajlík  pppppoo
05.02.2020 14:04:29
Každopádně nic nevyřešíš tím, že s ním v tom vztahu budeš setrvávat a brečet, že si z tebe dělá onuci... Pěstuj spokojenost sama k sobě a nenech se nikým ušlapat.
Smajlík  Presence of Pain Žena29 Kategorie
05.02.2020 14:03:44
Kopni ho do zadku - chlap kterej za neco stoji by klidne dal ženě svobodu a klid at je zenou v domacnosti! Tam poznas sympatickyho gentlemana ze nechce po zene aby se nekde v praci trápila a at ma pohodu a klid bez stresu!
Smajlík  Nujka
05.02.2020 14:02:30
Dogmatička: Já ve svých 32 letech nevím, jestli to má s takovým chlapem vůbec smysl :-/
 zlato Žena25 Kategorie
05.02.2020 13:55:39
Nevnímám realitu: souhlasím :(. Přijde mi, že si ze mě dělá fakt onuci :(

Asddsa: souhlasím. To na tom budu líp, když budu bydlet sama
Smajlík  zlato Žena25 Kategorie
05.02.2020 13:54:26
Ještě mě napadá, jestli na to nejdeš moc rychle a on je vycvičeněj od těch, co ho víc vysávaly. Tak třeba by se uklidnil, kdyby se tomu dal ještě čas, ale kdo ví. Spíš vypadá, že to chce víc nezávazně s bydlením od sebe.
 Nevnímám realitu Muž88 Kategorie
05.02.2020 13:52:39
Tak nemějte společnou kasu. Udělejte poměrový systém (odvíjející se od výše vašich platů) na společné výdaje, jinak můžete mít každý vlastní účty. Když se ohledně poměrového účtu bude ošívat, tak bych si sakra rozmyslela s ním bydlet nebo mít společnou domácnost.
 Dogmatička
05.02.2020 13:51:28
Nenávidím ženy: Máš s tím osobní zkušenost? Asi ne. Degraduje mě :(
Smajlík  zlato Žena25 Kategorie
05.02.2020 13:51:04
Prosím tě řešíš zatím úplně zbytečně...nejste spolu ani rok když se na to podívám čisté pragmatický nevíš jestli vám to vydrží a už řešíš společný účet atd? Vidíš že on se do toho nehrne tak ho nech....však ty přece máš svůj standard a nebudeš dávat 15k na společný aby ti zbylo 5 k bože...přemýšlej...já bych to udělala takto

Žádný společný bydlení ani společný ucet pokud si bude stát za tímto. Řekneš že na to nemáš....budeš bydlet v 1+kk když budeš dobře hledat tak za to dáš tak 7k. Zbytek budeš spořit a platit co potřebuješ. Kdyby s tebou chtěl být a myslel to vážně tak tohle neresi. Důležitý je aby oba partneři přispívali do společné kasy ale musí to být úměrný platů který berou. Takhle on na tobě bude vydělávat a tomu jako nepřijde blbý? Žádný takový...asi na něm hodně lpis že s tebou tak mává zkus trošku povolit
 Asddsa
05.02.2020 13:50:16
ten spíš vypadá, že nastavuje podmínky tak, abys ten vztah s bydlením nechtěla, ještě upozorňuje, že se po půl roce začne vykrucovat (něco předhazovat), 2 ženy z práce předtím, nemá to jen jako další zastávku? ještě představy o nějaký rovnosti? tak ať si najde nějakou advokátku nebo někoho, kdo bere stejně a nechá tě být? přece pokud chci někoho, kdo bere 5,5x míň, tak asi počítám s tím, že se moje úroveň do toho promítne... ale on to bere jako bys byla firemní pomůcka, na který má šetřit a ještě tě chce vydojit na max

jako tak to na mě působí, samozřejmě můžu být úplně mimo a plést se, ale co mám známé, co vydělají dost a se ženou počítají, tak ti se takhle nechovají...

tahle míra sobectví podle mě nemá ve vztahu místo, jo může si chtít nechat hodně pro sebe, to je v pohodě, on si to vydělal, ale nastavit to tak, že je to pro tebe nereálný a on že by měl 90k+ na rozhazování? :D tak to je solidní výsměch, by ho jako zabilo se podílet o malinko víc? ale to se nedá vynutit, to by měl cítit sám...
Smajlík  Nevnímám realitu Muž88 Kategorie
05.02.2020 13:50:08
Presence of Pain: Ta společná kasa je na výdaje za domácnost- voda, energie, plyn, pohonné hmoty, doprava, jidlo.
Ono je dost smutný, že v našem věku se nedokážeme shodnout ( mně 32, jemu 33).
Akorát on prostě nechápe, že nemám takový příjem jako on, tudíž nemůžu dát stejně jako on do společný kasy. Mám své osobní výdaje. když toto vše poplatím, nemám nic
Smajlík  zlato Žena25 Kategorie
05.02.2020 13:48:43
Hm, tak to s tebou asi nepočítá moc do budoucna.
 Nenávidím ženy Muž25 Kategorie
05.02.2020 13:45:50
loupák: Dobře, dám peníze do společný kasy a opravdu mi nezbyde nic. On bude mít pro sebe 90 tis a řekne mi, že víc do společné kasy dávat nebude, jak mi tu někdo z Vás navrhoval , ať každý dáváme 80% příjmu. U mě to víc než 80% z přijmu. Problém je v tom, že se bojím, že když z toho společného přijmu utratim něco za oblečení nebo kadeřníka, že bude mít kecy a to moc nechci.
 zlato Žena25 Kategorie
05.02.2020 13:42:24
PaneKlobouku, naprosto s Vámi souhlasím, české hory nebrat!! Ale zároveň bych chtěl podotknout, že ty "Maledivy" nebo jiné tropické cesty letecky s "all inclusive" vyjdou možná levněji, než ty hory :D Na začátku ledna jsem si zajel s klukama do Alp a zpětně když jsem to celé vyúčtoval tak za 4 dny (3noci), jsem utratil za osobu něco lehce přes 35 000,-Kč.. Takže v létě mohu porovnat, co vyjde levněji (někdy kolem září/říjen)
Smajlík  banán
05.02.2020 13:41:59
A na co má být ta společná kasa? Já to nechápu... Jinak pokud se máte rádi a věříte si, tak řešíte z mého pohledu nesmysly. Peněz máte dost, tak si jich užívejte a ne že si z toho naopak budete vyrábět problémy.
Smajlík  Presence of Pain Žena29 Kategorie
05.02.2020 13:41:51
Jednoduche: Dobře, ale on bude mít furt pro sebe 90 tis, já nulu :/// A sdělovat mu, na co jsem zrovna utratila peníze ze společného účtu, to mi vadí. Já o jeho výdajích přehled nemám.
 zlato Žena25 Kategorie
05.02.2020 13:38:29
Vollwerine: On si asi jako chlap nepřipadá. Včerami sdělil, že mi to možná po půl roce bude předhazovat :(
Smajlík  zlato Žena25 Kategorie
05.02.2020 13:37:09
Však ano, ale jen s těmi svými deseti procenty. 90 % bude společných.
Smajlík  Jednoduche
05.02.2020 13:35:46
Jednoduche: Ne, on mi řekl, že svý peníze si bude spořit a investovat
 zlato Žena25 Kategorie
05.02.2020 13:32:48
Naprosto jednoduché řešení. Každý bude do společného dávat 80 % svého příjmu. A ten, kdo má více než 100k, ten bude dávat ještě navíc 10 % solidární příspěvek. Takhle to bude naprosto spravedlivé. On s tím určitě nebude mít žádný problém, neboj.
Smajlík  Jednoduche
05.02.2020 13:30:28
Prostě budeme dávat 10000 nebo 8000 nebo 4000. Nechceš? Dávej víc, alespoň si můžeš připadat jako chlap. I na něj jednou přijdou hubená léta.
Takových bylo! Třeba já. Otázka je, jak se z toho zvedne až to přijde. Nikdy bych, ale neútočil na partnerku ať dává víc. Mám spíše opačnou zkušenost.
 Vollwerine
05.02.2020 13:30:19
Jimmy3838: Negeneralizoval bych, jedny z největších držgrešlí co jsem kdy poznal byla a je rodina mé ex. Celej život somráci a dojiči sociálního systému - oba do invalidky hned jak šlo něco nasimulovat. Zažil jsem žonglování s asi třemi mobily s různě výhodnými tarify, dvacetikilometrové cesty s plným kufrem kanystrů pro o padika levnější benzín, otravy prošlým zlevněným jídlem, účtování zkonzumovaných pribináčků vlastním vnoučetem, flikování vyrezlého uložení pružiny zamatláním gumoasfaltem, dvacet let staré pneumatiky ze kterých lezly kordy...
Mám hodně hezký příjem, ale snažím se nerozhazovat, prioritou je pro mě se co nejrychleji zbavit finančních závazků. Rodina nestrádá, žijeme akčne, jíme a oblíkáme se slušně, všichni mají všechno co potřebují, ale nepotřebuji třeba onanovat nad ob rok měněným báwem, iPhonem nebo dvoumetrovou televizí. A dovču radši v Alpách (už pomalu levnější než Krtkonoše) než nějaký vytelený selfíčka z Malediv.
 pan Klobouk
05.02.2020 13:30:03
podle mě má už své zkušenosti s těmi manažerkami, co se rády nechaly vyživovat. Takže teď už chce jen rovnocenný přístup. Život je něco za něco, chceš být nezávislá nebo dáma? Na kadeřníka si hrdě neřekneš ale kdyby z něj něco káplo pro dámu, tak se zlobit nebudeš :). Neber to zle, prostě si jen musíš vybrat, problém je vždy v hlavě :)
 loupák
05.02.2020 13:27:43
Chtěla jsem, aby se ke mně choval hezky, s úctou, a aby respektoval, že nemám takový příjem, a že ho miluju :
.
Ale když dáte do té společné kasy stejně, tak to neznamená, že se k tobě nebude chovat hezky.
Naopak je fér, že ti nabídl takové podmínky a na tobě je, zda s nimi budeš souhlasit a přijmeš je nebo se rozejdeš a budeš hledat chlapa, který si takovou podmínku klást nebude.
Je to jen a jen o tobě. Nebuď jako většina slepic, které jak mají vztah, tak hned chtějí partnera měnit k obrazu svému. On je takový, jaký je a na rovinu ti to říká a ty ber nebo nech být. Nechtěj aby byl jiný.

Třeba z mého hlediska je ten kluk sympatický, že ví, co chce a co nechce a říká to na rovinu.
 taktovidimja
05.02.2020 13:22:56
Možná je jen opatrný, ale ten návrh 15 a 15 je při nepoměru vašich platů dost divoký. Být v jeho situaci (u nás to je cca 2-2,5 násobek a ne pětinásobek), navrhnul bych něco asymetrického, co já vím, 20 a 10 nebo něco podobného. S tím že by neměl mít problém zatáhnout třeba výrazně větší část dovolené, předpokládám že má nějak nastavený standard a nechce z něj slevovat.
Měl jsem jednu holčinu, která nechápala že když po ní nechci nic přispívat na bydlení a stačí když občas udělá velký nákup, neznamená to, že jsem povinnen jí něco kupovat. Cítila se hrozně dotčená, když jsem si třeba koupil kolo za 60 a jí jsem ho nebyl ochotný pořídit taky. Ty její představy, že by vlastně měla rozhodovat jak naložím se svými penězi, nebylo mi z toho úplně dobře. Nedopadlo to z jiných důvodů. Mimochodem, taky VŠ, peníze zoufalý (úřad, snad 16 čistýho) a představy, že takhle to maj všichni a já mám jen z prdele kliku. Houby kliku, kvalifikaci, desítky let učení jazyků, schopnosti a tisíce hodin průběžného vzdělávání. Zamysli si kolik chceš brát třeba za 5 let a něco pro to dělej, 20 je v dnešní době pro VŠ fakt bída s nouzí.
Teď mám paní, se kterou se na penězích shodneme. dva oddělené účty, rozdělené povinnosti co kdo, hrubou představu o nadcházejících velkých výdajích... všechno se dá, jen se chtít domluvit.
 pan Klobouk
05.02.2020 13:20:02
Když dáte do společné kasy 30, tak si z toho na toho kadeřníka můžeš vzít, ne? To snad není o tom, že to odevzdáš a nebudeš na to moct sáhnout ..
 Frank Drebin Muž39 Kategorie
05.02.2020 13:14:09
Já mám často pocit, že paradoxně - čím větší příjem/majetek člověk má, tím větší se z něj pak stává židák a škrt. Na tom, že peníze kazí charakter, opravdu něco je. Mám pocit, že i ty prachy jsou svým způsobem "droga". Vidím to i u sebe v rodině. Ti s nižším příjmem bývají často mnohem velkorysejší a nad věcí, co se peněz týče. Naopak ti s větším příjmem by si paradoxně nechali koleno vrtat a přetahují se o každý pětník
 Jimmy3838
05.02.2020 13:13:44
Peníze jsou v dnešní době jen čísla. Vzhledem k věčnosti nejsou ve skutečnosti vůbec důležité a nedává žádný smysl se jimi zbytečně zabývat.
Smajlík  QAS99
05.02.2020 13:11:56
Jo, peníze a majetek může být problém. To, že si princ bere chudou Popelku, je opravdu jen pohádka pro holky.



"On si představuje rovnocennou partnerku a prý mu vadí, že by musel za ženskou platit vše."

V čem rovnocennou? Jen v příjmu? Co téma domácnosti, rodiny - taky pak péče přesně na půl?
 Hodislava Žena42 Kategorie
05.02.2020 13:10:58
8 měsíců a řešit sopečnou kasu? Jsi na hlavu? ... Tohle můžeš zmínit po 8 měsících manželství a ne teď. Je jasné že ti nebude odevzdávat všechno do kasy. Až se vezmete tak může na společný účet posílat 40 a ty 10,nevidím v tom problém ale aktuálně můžeš být ráda že ti zaplatí večeři ale tím to v tomto stavu končí.
 Joki



Pridanie rozhrešenia Staršia spoveďNovšia spoveďHlavná stránka
TVOJA PREZÝVKA:

OPÍŠ BEZPEČNOSTNÝ KÓD:
Captcha

Tento inzerat nekúpite.
Pridať inzerát momentálne nie je možné.
TEXT ROZHREŠENIA:

PRILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jaj no niééé ?! sakra mmmuc
(žiadny )


Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk