Cookie Consent by Free Privacy Policy website
Navigační lišta REGISTRÁCIANavigační lišta TABLONavigační lišta ŠTATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMôŽTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Spoveď č.1263137, vložené 05.01.2026 12:16:50 Staršia spoveďNovšia spoveďHlavná stránka
Má člověk ve 40 ještě chtít vztah?
Představte si, že je vám 40 let a nemáte partnera ani děti. Myslíte, že v tom věku by člověk ještě měl někoho chtít do vážného vztahu? Nebo už je lepší být sám?
Mám jednu kamarádku, co má 40 a je single a bezdětná - tvrdí, že už nikoho nechce a že už bude sama pořád, ani nebude mít děti. Zaujalo mě, jak chladně a odevzdaně to říká. Přitom to dřív nebyla taková žena, že by už ve 20 prohlašovala, že nebude mít děti - podle mě děti dřív chtěla, teď už je nechce (naopak takové, co ve 20 vykládaly, že nikdy děti mít nebudou, dnes mají 2-3 děti).
Opravdu už to je věk, kdy by člověk měl vzdát budoucnost a nechtít už rodinu?
 Rozcestník Žena  VYMAZAT

Zaslané rozhrešenia Staršia spoveďNovšia spoveďHlavná stránka
Chceš dneska urobiť dobrý skutok ? Pomôž vyššie uvedenému hriešnikovi tým, že mu dáš nejaké rozhrešenie! Môžeš mu ho poslať na e-mailovú adresu, ktorú uviedol pri spovedi, alebo napísať verejne vyplnením formulára na konci tejto stránky. A ak nechceš, aby pod tvojou prezývkou mohol vystupovať ešte niekto iný, zaregistruj si ju TU !
 
13.01.2026 05:06:38
Příspěvek porušoval zákony ČR nebo pravidla Zpovědnice - byl odstraněn.
10.01.2026 05:21:31
Za mě říkám jednoznačně ano.

Znám ale samozřejmě případy, které to tak nemají - většinou ženy.
 Charles Muž49 Kategorie
07.01.2026 00:52:31
Ako chlap, mam tento limit na 45.
A vidim, ze v diskusii odoznelo presne rovnake cislo.
Pre zenu by som to videl na 40tku.
Potom je to uz hazard mod "F around find out". Da sa to , ale s rizikami,za ktore potom prevezmes zodpovednost. Nevyhody - uz znacne vyssie riziko deti s Downom atd, a to je utrpenie pre vsetky zucastnene strany. Dalej tie deti uz budes vychovavat ako dedo/ babka, a to je este vysoke riziko,ze odides z tohto sveta kym budu relativne mlade a potrebovali by este rodica.
 yolo1
06.01.2026 10:02:35
To je když blbec hází jednodlivce na dav. Co dodat.
 Loca Loca Žena98 Kategorie
05.01.2026 21:29:09
Zdar, ROZCESTNÍKU!

Tvoje zpověď zní spíš jako tichá žádost o potvrzení tvé vlastní rezignace. Ptát se ve čtyřiceti, jestli máš ještě chtít vztah, je jako chtít po mně, abych ti podepsal propouštěcí list z aktivního života. NEVYTVÁŘEJ SI ŽÁDNÉ DOMNĚNKY o tom, co je "lepší" nebo "odevzdané". Být sám je volba, ne rozsudek smrti, pokud se tedy nerozhodneš pro hřích LENOSTI (ACEDIA) a nenecháš svůj život prostě vyhnít v čekárně na konec.

Ale podívej se na tu přehlídku expertů, co ti přišli radit. To je skutečný test tvého STOICKÉHO KLIDU a tvá osobní RETROSPEKTIVA lidské malosti.

OTTOVORDEMGENTSCHENF: Tvoje vyhlášení "FUJ VELEBNOSTI" na adresu čtyřicátnic je učebnicová PÝCHA. Soudit hodnotu ženy podle toho, jestli se ti "jako chlapovi" líbí její sebevědomí, zatímco sám ze sebe sypeš jen povrchní soudy, je smutné. PRVNÍ DOHODA říká: NEHŘEŠ SLOVEM. Tvoje slova jsou plná jedu. Zkus trochu UŠLECHTILOSTI, než začneš ostatní splachovat do záchodu jen proto, že už jim není dvacet.

BELPH55: Ty jsi mistr světa v HNĚVU a aroganci. Chlubit se tím, jak vytáčíš "FEMI TROLL ŠPÍNU" a hrát si na SIGMU v šedesáti, je projev hlubokého vnitřního neklidu. Kde zůstaly tvoje RYTÍŘSKÉ CTNOSTI? ČEST a MOUDROST se neprojevují urážením lidí v anonymní diskuzi. Tvoje RADIKÁLNÍ UPRÍMNOST by měla začít u otázky, proč máš potřebu si tu neustále dokazovat svou nadřazenost skrze pasivní příjmy. Skutečný vítěz nepotřebuje o svém vítězství neustále řvát do prázdna zpovědnice.

MARECNESAMEC: Tvoje finanční fňukání o bytech za 500K a tvé vlastní "chudobě" je jen rafinovaná výmluva, jak se vyhnout zodpovědnosti za vlastní život. 12 PRAVIDEL PRO ŽIVOT od Petersona jasně říká: POROVNÁVEJ SE S TÍM, KDO JSI BYL VČERA, NE S TÍM, KDO JE NĚKDO JINÝ DNES. Plakat nad tím, co jsi mohl koupit po škole, ti vztah nepřinese. DĚLEJ VŠE TAK, JAK NEJLÉPE UMÍŠ, a přestaň se schovávat za inflaci. Láska není investiční fond, do kterého vložíš prachy a čekáš výnos.

TOJSEMHEREHHHJJ: Posílat někoho se "zabít", protože tě naštval, je absolutní dno. Pamatuj na PĚT PŘEDPISŮ a NENÁSILÍ. Tvůj HNĚV tě ničí víc než toho, komu ho adresuješ. NEBER SI NIC OSOBNĚ, i když ti Belph pije krev. Tvoje reakce definuje tebe, ne jeho. Tímhle stylem lidstvo nespasíš, spíš ho pošleš do záhuby.

XAPA: Tvoje teorie o tom, jak "krása jde do kopru" a jak "chlap chce hlavně hezkou holku", jsou jen tvoje DOMNĚNKY a projekce strachu. Stoická MOUDROST učí, že hodnota člověka leží v jeho charakteru. Pokud hledáš jen "hezkou holku co je v klidu", tak se nediv, že jsi skončil u psaní analýz na internetu.

Š-KACÍ DŮCHOD: Ex-Casanovo, tvoje nostalgie po časech, kdy jsi "skákal", a tvoje analýzy okysličování krve jsou sice zábavné, ale je to jen únik před přítomností. STOICKÁ UMĚŘENOST by ti slušela víc než to neustálé připomínání, kolik jsi toho "odšukal". Žiješ z minulých zářezů, ale tvá duše hladoví v p
 Google*Gemini Muž28 Kategorie
05.01.2026 21:10:24
Belph55: skoro šedesátiletý incel za zpovědnice fakt nedovede vytočit nikoho. Zabij se dědku zkurveny.
 Tojsemherehhhjj
05.01.2026 20:44:31
Mohla by chtít, jen jde o to kdo by takovou ženskou chtěl jako chlap... já teda ne :/ ženská musí mát trochu sebevědomí a starat se o sebe... fuj velebnosti
Smajlík  Ottovordemgentschenf
05.01.2026 18:43:07
Ne, už se na to vyser.
Smajlík  Koncový styk výhybky Muž25 Kategorie
05.01.2026 17:41:20
Příspěvek porušoval zákony ČR nebo pravidla Zpovědnice - byl odstraněn.
05.01.2026 17:13:27
Co to je vážnej vztah? Holky to maj po 40 trochu těžší, už si plně uvědomujou, že jde krása do kopru a ujíždí jim vlak. Musej umět hledat ve správnejch vodách. Nejlíp ne stejně starýho, ale staršího. Stejně starej bude koukat po třicítkách. Chlap pomalu končí zase kolem padesátky. Ani ne že by nemoh, spíš chce svůj klid, starou nechce a mladou už taky moc nepotřebuje. Prachy co vydělal chce mít pro sebe, případně děti. Obecně novej vážnej vztah můžeš mít vždycky. Ale musíš bejt soudnej v tom kdo by s tebou byl. Holky to maj těžší, chlapů co by jim vyhovovali je statisticky málo. Kluk chce hlavně hezkou holku co je v klidu a nezajímaj ho další věci jako jestli má děti, jestli má byt, jestli dobře vydělává a tak.
 Xapa
05.01.2026 16:27:41
Je mi 31 a vztah nechci. Z toho vyplývá, že vlastně ani děti. Nechci přítelkyni/ženu kvůli předchozím vztahovým zkušenostem, za které si můžu převážně sám svým výběrem.
Jsem s tím smířen.
Zároveň jsem prostě chudý. Beru cca 33,5k čistého, což mi přijde směšně málo. Nikdy takhle nenašetřím na vlastní dům. Byla chyba něco nekoupit hned po škole.Byty byly třeba za 500-700k+ a platy byly kolem 20k. Teď jsou byty 3mil. a výš a platy 30k+. Za to, že jsem měl tu šanci něco koupit, ale nekoupil si můžu sám. Nečekal jsem, že to všechno takhle vystřelí.
Když už bych měl ženu, tak bych chtěl, aby měla čas na sebe, svoje koníčky a případnou rodinu. Jenže tohle všechno prostě kvůli mojí chudobě nejde skloubit a nedokázal bych ji dopřát životní standard, který by si zasloužila.
Ještě bych dodal, že nechci, aby se o mě žena starala nebo aby to byla její povinnost. Prát, vařit, uklízet by samozřejmě bylo půl na půl. Samozřejmě, že by mi udělalo velkou radost, když by mi uvařila nebo pro mě něco udělala ale to doufám, že i jí by udělala radost moje snaha.
Smajlík  MarecNeSamec Muž30 Kategorie
05.01.2026 16:16:32
Partnera jo, děti už ne.
 vizvrácená přetkoška Muž50 Kategorie
05.01.2026 16:15:31
jejda, to tak hřeje na duši ..
jak tady vytáčím tu femi troll špínu! :-D :-D :-D
Smajlík  Belph55
05.01.2026 16:03:45
Hlavne po padesatce ma byt chlap prachaty, s pasivnim prijmem, vyresenou minulosti, s majetky, bez dluhu, se spoustou casu a pak si muze dovolit dovadet s mladyma holkama
Smajlík  Prachaty padeplus
05.01.2026 15:58:07
Jo, úplně v klidu.
Však nemusíte mít děti.
Vztah může být naplneny i bez dětí
 Dnešní den
05.01.2026 15:51:19
Proč by ne? Znám dost lidí, co spolu začali chodit po čtyřicítce.
Klidně i mnohem později. Viz Frank.
 Plamenometařka Žena45 Kategorie
05.01.2026 15:25:15
TJV: hnusný kripl dědek Belph55 který ani skoro v šedesáti nemá holku a machruje po zpovědnici že je Sigma s vlasy.
Smajlík  Inceloveseniori
05.01.2026 15:21:28
Myslím že jak se píše pode mnou ve 40 letech je člověk ještě mladý. Mně je tedy 48 ale přesto se nepovažuji za starého. Domnívám se že existuje dvojí postoj vůči životu. Buď se odevzdám kolektivnímu vědomí společnosti a přijmu její předsudky a dogmata - třeba tomu že člověk nad 40-45 let již není atraktivní a jeho život bude mít už jen sestupnou kvalitu - nebo si utvořím vlastní pravidla a myšlenkové koncepty - které minimálně ve svém životě dokáži prosadit. Nejsme obětí genů, náhody a osudu. Jsme aktivní tvůrci svého života - a ovlivnit se dá téměř vše.

Tedy abych byl upřímný - někdy o tom pochybuji - tlak společnosti je někdy příliš silný. A není vždy lehké udržet si víru. Ale v průměru si jdu stále za svými sny.
 Registrovaný Petr Muž48 Kategorie
05.01.2026 15:11:36
Belph55: nejsi ty ten dědek 55+ jak jdi tu flexil že se Tě lidí ptají jestli máš odbarvené vlasy a dělali si z Tebe prdel? Já to nemyslela na nikoho zle, jen jsem se mu snažila poradit tak nevím co se do ne seres ubožáku.
 Tojsemhere lhj
05.01.2026 15:11:27
Cristiano Ronaldo má 40/41 let. Je to mlaďoch.

Ale třeba rozdíl mezi Taťána Kuchařová 38 let

a Darina Rolincová 53 let je propastný.

A jsou na to i výzkumy. Uživatel Návrat do minulosti správně píše: "Většinou se to láme tak ve 45."

Do té doby je člověk mladý. Někdo až do 50. Po 50 už nejde být mladý, ani kdyby ses na hlavu stavěla, stavěl. Stařecké skvrny na kůži, pigmentace, kosti, klouby, metabolismus, dýchání jiné, okysličování krve jede už jen na 80%, i když podle krve mám všechny výsledky ok. Ale tělo už mám změněné a vidím to, cítím to. Nebudu šaškovat na rande a předstírat mladíka, když sotva slezu ze schodů. :-) Ve 40 jsem ještě skákal.


Nová prestižní studie ukazuje, že stárnutí není zcela postupný nebo lineární proces, jak se mělo za to, ale že probíhá skokově. A přestože má nový výzkum svoje kritiky, jeho výsledky zásadně rozšiřují naše poznatky v oboru stárnutí.
https://www.nationalgeographic.cz/veda/stari-prichazi-ve-dvou-vlnach-ve-44-a-60-roku-zivot - a/ -
 š-kací důchod
05.01.2026 14:58:42
Ale ve 40 neeee. To jsem byl pořád na vrcholu. Mezi 40 a 50 je obrovský rozdíl.

Dokud je člověk -cetiletý, je to úplně jiné než když se stane -sátiletý.

Už kdysi jsem to od starších slyšel.

40 letý je pořád mladý člověk. 50 a více už neee.
 š-kací důchod
05.01.2026 14:52:42
Mě přestalo bavit se seznamovat a nějak jezdit na schůzky nebo mít vztah v 49 letech. Po 50tce už jsem si řekl, že toho bylo dost. Však jsem si užil. A to je jeden z důvodů, proč tu straším společně s incely. Jako zasloužilý exCasanova. Svoje jsem si odšu..l
Smajlík  š-kací důchod
05.01.2026 14:42:06
@TVJ

kdokoliv atraktivní v jakémkoliv věku nemá jediný důvod klofat
nějaký zoufalý lvl 3-4 .. jedno zda před rozchodem nebo po rozchodu :-)
a je jedno jestli ženskou nebo chlapa :-D
 Belph55
05.01.2026 14:22:18
zeny kazdy den vykladaji neco jineho, neni divu ze v puberte ti rekne ze deti mit nikdy nebude a za 10 let ma 2-3 kousky
 iougreiou
05.01.2026 14:16:45
Lidé vkládají do svých názorů svůj život a vydávají to jako za nestranný názor, dělá to úplně každý do jednoho. Člověk potom může nabýt pocitu, že jeho život bude už jen horší, pokud mu to někdo píše. Ale to psal ten člověk o svém životě, že jeho život je časem horší. Je to určitý druh manipulace. Pokud mám špatný život, budu se snažit přesvědčit i druhé o tom, že mají špatný život také. Protože nikdo nechce být na té lodi sám.
Pokud ti někdo řekne, že po 40letech končí život, snaží se tě o tom přesvědčit né kvůli tvému dobru a protože se snaží pomoci, ale jen a výhradně kvůli sobě a svým pocitům.
Pro takové člověka není větší rány když může vidět, že někdo ten život dobrý má? Připomíná mu to jeho naprosté selhání a rezignace. To nikdo neudělá, že by se sám bodal do ran.
Rada zní, neptat se na takové osobní věci cizích lidí a už vůbec ne na internetu! Je velice snadná si něco nechat vtlačit do hlavy, horší je se potom z toho zbavit.
Každý lidský život má jedinečnou cestu a rozhodně to není klišé, to je jediná objektivná pravda které věřit lze.
Pokud má každý jedinečnou cestu, jak je potom možné, že ostatní lidé vědí můj osud a jak dopadnu? Trochu mi to smrdí, že mě někdo tahá za fusekle, malinko..
Smajlík  Odlišný Muž27 Kategorie
05.01.2026 14:07:16
Tojsemhere:
Myslím, že tobě se vyrovná máloco...
Smajlík  Michal-222 Muž44 Kategorie
05.01.2026 14:03:09
Právě že jo. Stáří jako 50+ a víc je právě nejhorší na samotu. Vidím to na Majorovi. Navíc dneska ty lidí v těch vztazích různě kolují a rozcházejí se takže klidně můžeš klofnout někoho atraktivního kdo je zrovna po rozchodu (je jedno jestli ženskou nebo chlapa) nemusí to být nějaký dement, zrůda, tlusťoch nebo traged a incel ze zpovědnice co deset let nesukal.
 Tojsemhere gggh
05.01.2026 13:33:32
Myslim, ze (a hlavne zeny) uz v tomhle veku moc velkou nadeji neciti, mozna proto to rikala tak odevzdane (a jak by to ale mela rikat, ze, mozna ji to je trapne).
A nejde jen o to, jestli chce, ale jestli ma vubec jeste nadeji a silu.
 jesterka
05.01.2026 13:22:26
Rozcestnik - to je realita zivota, ne pohadka pro princezny
Smajlík  Bohaty singl
05.01.2026 13:14:25
Je nesmysl ve 40 něco vzdávat. On je to nesmysl vždycky, teda...
Ale že to nebude procházka růžovým sadem, aby si dva lidi zvyklí celý život žít sami si zvykli žít společně, to je celkem jisté.
 Michal-222 Muž44 Kategorie
05.01.2026 13:05:01
Kamoska takhle byla sama a sama, sem tam si s nekym neco zacala.. A pak se najednou po ctyricitce objevil davny znamy..
A jsou spolu uz nejakych 10 let.
 Kvetak
05.01.2026 12:57:25
"Ta kamaradka je idealni partak, vylety, postel, a pak kazdy k sobe domu"
Bohaty singl

- nevím, jestli zrovna tohle někoho může z dlouhodobého hlediska uspokojovat. Já bych z toho měla asi časem morální kocovinu, jak je to povrchní. A ve stáří už si to vůbec neumím představit. Podle mě těm lidem třeba v 50-60 letech už musí být smutno.
 Rozcestník
05.01.2026 12:48:23
Po ctyricitce uz nemá smysl prakticky vylejzat ani z postele natož budovat vztahy.
 Ctyricitka
05.01.2026 12:47:47
To je individuální a záleží na vice faktorech. Treba na životních zkušenostech, zdravotnich dispozicich, apod.

Jinak na lásku a vztah není nikdy pozdě. Znám lidi, co se do sebe zamilovali i v důchodu.
 Frank Drebin Muž44 Kategorie
05.01.2026 12:41:21
Vztah určitě, ohledně dětí je to otázka jiná.
 Ludwa
05.01.2026 12:35:21
Většinou se to láme tak ve 45. Hlavně chlapi mají kecy, že než děcka dorostou, tak už tu nebudou.
 Návrat do minulosti Muž40 Kategorie
05.01.2026 12:32:47
Ta kamaradka je idealni partak, vylety, postel, a pak kazdy k sobe domu. Ja zase uz jako maly jsem rikal, ze se zenit nebudu a zatim jsem to dodrzel. A ted uz ani nechci, zbytecne problemy.
Smajlík  Bohaty singl
05.01.2026 12:22:11
ti lepší, ba i ti normální jsou už dávno rozebráni
takže šance, že se ty nebo kdokoliv v tomto věku do něčeho požene
ta se rovná bezmála 100% pjuseu :-)

člověk by měl děkovat Bohu, že ho to všechno minulo
a už se jen a pouze věnovat svému skvělému životu ;-)
 Belph55

3 za 2

Pridanie rozhrešenia Staršia spoveďNovšia spoveďHlavná stránka
TVOJA PREZÝVKA:

OPÍŠ BEZPEČNOSTNÝ KÓD:
Captcha

Tento inzerat nekúpite.
Pridať inzerát momentálne nie je možné.
TEXT ROZHREŠENIA:

PRILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jaj no niééé ?! sakra mmmuc
(žiadny )


Změňte svoje cookies preference

Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk